Dygresja i reaktywacja forum

Witam, witam.
Mój internet przez jeden dzień wąchał kwiatki od spodu. Nie o tym jednak jest ta, jakże prawdziwa historia. Wchodzę sobie na bloger... co tam zastałam? Oczopląs powielających się postów o Star Stable - głównie aktualizacje (niektórzy wręcz kopiują żywcem ze strony SSO... czasami się zastanawiałam, czy to "całkiem przypadkiem" nie podciąga się pod plagiat... no ale rób ta, co chce ta).

Zmusiłam się więc do pewnych refleksji związanych z tym blogiem.
Po pierwsze - nie będzie już postów o aktualizacjach.

Po drugie "Problem z ludźmi polega na tym, że zmieniają się za bardzo, albo wcale" - dawniej wręcz miałam banana na twarzy, na myśl o SSO i blogu, a teraz? Teraz się zastanawiam nad tym, co robię ze swoim wolnym czasem.
Piszę bloga o kuniach, w której dzieci spamią, hejtują, zanieczyszczają wulgaryzmami atmosferę, wyżywają negatywną energię na klawiszach (w sumie - spam), plagiatują, trollują (mówią, że to dla rozrywki... śmiejmy się, aby im nie było głupio), a o fakcie, że do ich świadomości nie da się dotrzeć, to już nawet nie wspominam. 
Aż się odechciewa grać...
Czemu użyłam słowa "dzieci"? Nie mam na myśli wieku, a raczej stan emocjonalny (nikt dojrzały psychicznie się tak nie zachowuje). Nie mam problemu do graczy, którzy zachowują się odpowiednio.

Taka mała dygresja...

Tak, czy owak, na bloga wchodzi parę zmian:
1. Nie będzie postów o aktualizacjach, podwójnych SC itp. (o kodach raczej też nie), bo to wszystko możecie znaleźć na wielu innych blogach (a jeśli już będziemy o takich rzeczach pisać, to przy okazji innych postów).
2. Posty będą się pojawiać na blogu dwa, albo i nawet jeden raz w tygodniu (albo wcale).
3. Dla jasności: nie będzie na tym blogu żadnego konkursu, gdzie nagrodą będzie Star Rider, Star Coins itp.

I bez obaw: nie jesteśmy wraz z Kate dwulicowe i trzymamy się twardo swoich słów. (Brawka dla tych, którzy wyczuli charakter tego zdania oraz słów "I bez obaw".)
Aby nie było nieporozumień: nikogo nie wytykam palcami, ale prosiłabym o przemyślenia na temat swojego zachowania w SSO.

Przejdźmy teraz do drugiej, przyjemniejszej części! Jest mała akcja: "Reaktywacja Forum" (forum SSO oczywiście...)

 http://starstable.forumpl.net/t193-kilka-waznych-spraw

Gorąco zachęcam do zakładania kont, wspólnej zabawy i integracji! 
Zazwyczaj takie fora mają branie... tylko te jest jakieś... puste? Ostatnio sama także założyłam konto (Kate mnie zachęciła), ale mi jeszcze nie zaktualizowali, czy coś w tą deseń. 

Problem z wykonaniem zadania? Nie masz SR? Nudzisz się na SSO, a chcesz poznać więcej ludzi? Może masz pomysł na grę - tam możesz się nim z innymi podzielić. No to zmykaj robić konto  
(ale chwila, jeśli nie będziesz się udzielać to odpuść jednak :P ) 


To byłoby na tyle. Przepraszam za dygresję, ale czasami po prostu trzeba napisać swoje poglądy, nawet, jeśli to boli.
Papa.

6 komentarzy:

  1. Sama mam konto na tym Forum Star Stable :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawka dla ciebie - należysz do tej mniejszości, która wie o jego istnieniu...
      ... co jest nieco smutne, że na początku było wielkie 'halo' i wszyscy się cieszyli, że powstaje taka strona, a teraz cisza jak makiem zasiał. ;v

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  2. Mam tylko nadzieję że nie zmienicie się za bardzo. Czasami lepiej jest zostać tym, kim się było, niż na siłę próbować być perfekcyjnym ;)

    Ale to tylko taki mały dodatek do komentarza, poza tym zgadzam się z Twoją opinią i w 100% potwierdzam to, co mówisz. SSO nie jest już grą dla pasjonatów koni, a zaledwie kupą wnerwiających się o każde uwagi dzieci.

    Szkoda.

    Mój blog o SSO-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się być perfekcyjnym, więc nawet do tego stanu nie dążę. Po prostu chwilami mi ręce opadają, jak widzę te dziwactwa na SSO.

      Cieszę się, że podzielasz moje zdanie.
      Sądzę jednak, że na SSO są jeszcze pasjonaci koni, tyle że ta druga grupa zbyt intensywnie przypomina o swojej bytności, przez co ta cała atmosfera traci swój urok.
      Pozdrawiam.

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  3. "Internet wąchał kwiatki od spodu XD" powaliłaś mnie tym. Przypomniałaś mi jak kiedyś na polskim mój kolega gadał na lekcji i pani do niego: "Krystian, uciasz się, bo jak ja ci pogadam, to będziesz wąchać kwiatni od spodu" XDDD
    Czm ostatnio cię nie mogę złapać na Tranfo?
    Kc :3
    ~Juksonek XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udowadnianie nauczycielom, że się umie więcej niż sądzą... um... trochę energii i czasu pochłania. ;-;

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.