GWIAZDKI W EPONIE

Wczoraj miał być pewien post, ale skorzystałam z kodu i zniknęłam w czeluściach Epony.
Mam za to dzisiaj dla Was spis gwiazdek, część nie jest według lokalizacji, ale mam nadzieje że i tak będzie pomocne(mam otwarty interface abyście mogli zobaczyć na mapie gdzie to jest).
Pamiętajcie że oryginalny rozmiar obrazków jest większy, więc... wiecie

1.

Na początku sekretnej ścieżki w LEWO <--

2. 
Za mną widać Kamienie, idziesz tam i mijasz te iglaste drzewo.

3.

4.

5.
Na Wybrzeżu Wrak.

6.
Przede mną w tym krzaczku

7.
 Pod wodą.

8.
 Idziesz w krzaczki przed siebie i w PRAWO -->

 9.

10. 

11.

12.


Należy skoczyć i do tej gwiazdki dopłynąć.
13.

14.


Pomocne? 

1 komentarz:

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.