Edity #3 Sam + kontynuacja pewnej fabuły...?!

Wpierw info od Kate: info o kontynuacji pewnych magicznych zadań z fb od pani Oli, która odpowiedziała na pytanie pewnej graczki...!
Tak więc coś na co czekałam już naprawdę dłuuuugo! "Niedługo" to najpewniej jeszcze przed końcem tego roku, ale byle przed końcem stycznia bo nie wytrzymam normalnie! Po co w ogóle czytałam te komentarze?! x'd Ale stało się, tak więc z niecierpliwością czekam na moją ukochaną magiczną fabułę... =]
~ Kate
PS. Jeszcze jedno do jutra(rano - 1 grudnia) trwa 24 godzinna oferta podwójnych Star Coins.

Eloszki!
Przez ostatni czas prowadziłam ożywioną dyskusję z Kate, że ona pisze za dużo postów, a mnie nie chce dopuścić. (ożywioną, tzn. S: "Daj mi napisać posta", K: "Dziś ja")
Tak czy owak, łapacie cztery edity! Pamiętajcie - kliknijcie, a najlepiej otwórzcie w nowej karcie, aby zobaczyć je w oryginalnej wersji - która nie jest tak zamazana jak tu(chociaż zauważyłam, że Kate podczas mej nieobecności dała jeden pasek boczny i poszerzyła miejsce na posty :'D).
Miałam taką oto koncepcję... a wyszło tak, jakby Kate coś do mnie mówiła, a ja nastawiłam uszu. X"D
Podoba mi się ten edit... te odcienie czerwieni dodają trochę ciepła do dość chłodnych kolorów. :'3
Nie wyszło najlepiej w porównaniu do reszty. Efekt końcowy jest całkiem przypadkowy i prawie nie widać, że postacie miały być czarno-białe. ;_;
o.e Wyszło tak, jak chciałam... O.0
Dzięki za uwagę. :3

2 komentarze:

  1. Ja chce fabułe i 18 lvl! :c
    A co do editów: Są pikne! Bjutiful, perfekszyn! W jakich programach przerabiacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabułę i 18 lvl każdy chce. :p
      Dzięki, dzięki, serio, dzięki. ^.^
      A najróżniejszych programach... nie chce mi się wymieniać ich nazw teraz... ale jest wiele darmowych i fajnych. ;3

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.