O Eponie słów "pare" + prośba

Witajcie! Dzisiaj chciałabym dla Was napisać posta o Eponie... o dość obszernym temacie. Wszystko co stwierdziłam że warto tu umieścić, choć nie koniecznie wszystko Was zainteresuje.

Poniżej spis nazw i opisów lokalizacji dodanych wraz z przybyciem Epony(po za lokalizacją "nie wszystko ukryte jest w kościach" - znam już to na pamięć x'd)
nie marnuj, oryginalny rozmiar większy jakieś 3 razy x'd (otwórz obrazek w nowej karcie i powiększ x'd)


Drugą rzeczą jaką chcę Wam przedstawić to bunkier, który przykuł moją uwagę od pierwszego wejrzenia! (wszystko udokumentowałam). Może zauważalnie go już robiąc wyścig u pewnej sympatycznej dziewczyny.
Wygląd rodem z Gwiezdnych Wojen.
Zaciekawiona nietypowym wyglądem czegoś czego jeszcze w życiu wcześniej nie widziałam podjechałam bliżej.
z frontu
Wyglądało na zniszczone przez czas, fakt że był porośnięty mchem i innymi roślinami tylko utwierdził mnie w tym przekonaniu. Objechałam go dookoła, od strony lądu był jakiś "podjazd".
Stary Bunkier B7
Obiekt był oznakowany jako "B7", dużo mi to nie mówiło, ale i tak byłam zachwycona wyglądem tego budynku, chętnie będę tutaj wracać.

Kolejną rzeczą jest coś co mnie oburzyło, a na co nie ma wpływu ani ja, ani zespół SSO, ani nikt inny. Dotyczy to Hermana, a raczej jego brak, ale to nic, gdyby nie dodatkowe, które bezkarnie zatrzymał dla siebie. Dobra, nie no żarty żartami, ale fakt to fakt, patrzcie sami:
 Ale pamiętajcie ludzie - są jeszcze dodatkowe u pani Drake, tylko nie bierzcie tych co są do zaliczenia u Hermana bo będzie totalna klapa x'd

I w tym samym miejscu moimi ciekawymi oczami dostrzegłam za pracownikiem G.E.D.(który jak pamiętamy zatrzymał Hermana i już go więcej nie widzieliśmy) dom w trakcie budowy, widzicie, tam za kontenerem w tle.
widzicie, prawda?
 Postanowiłam tam pojechać, lecz, lecz coś mnie powstrzymało, było to coś okrutnego przez co jeszcze długo będę się bała tam podjeżdżać, lub bliżej białych klifów(czy jak tak się nazywają xd), które są już na zablokowanych terenach bo nie wiem czy tam jest "ściana", czy znowu...
...wydarzy się właśnie to. Oczywiście Moorland gorąco mnie przywitało.

Jednakowoż jest jedna rzecz, która mi się nie podoba - w Księżycowym Sierpie(jak dobrze pamiętam nazwę) tam gdzie można przenocować, są łuki, które po prostu nie pasują do tego typu grafiki co jest wszędzie wokół... no wiecie chyba co mam na myśli xd Same w sobie są fajne, ale w tym miejscu po prostu nie pasują...

Skoro już jesteśmy przy Księżycowym Sierpie to tam jest taki przyczajony rybak(man nadzieję że nie będzie nabijania kolejnej reputacji z łowieniem ryb xd)... nie wiem jak to wygląda u Was, ale on podgląda kogoś... kogo? Nie zwróciłam koniec końców uwagi xd. Piszcie co o tym sądzicie xdd


 Na Lustrzanych Bagnach jest miejsce, gdzie w ziemi jest dziura! Zauważyliście ją też, czy może jestem tą pierwszą x'd Może będą wiewiórki, a może coś w podobie jak w Lesie Złotych Liści(pamiętacie jeszcze te zadania, ja je miałam kupę czasu temu, stare czasy)? Tutaj w końcu też jest pojedyncza dziurka, tak jak tam. Sama nie wiem co to możne być... Może będzie coś oryginalnego?

A jak jesteśmy przy bagnach, to jest tam sporo mostów, co nie? Czy tylko ja mam tak że jak jadę to czasami most ma przeolbrzymią ochotę mnie przytulić bez mojej zgody i...
 ...i dzieje się właśnie to. Z tego uścisku można wyrwać się tylko skacząc. Przynajmniej się da...

Teraz rzecz jakże oczywista, port kropka w kropkę jak w Jarlaheim, tylko czekać aż zespół SSO zorganizuje nam kursy do tego miejsca.

Kolejne miejsce w Eponie, które mnie zaciekawiło w sposób szczególny(mam beznadziejny gust, co nie?)
Zapomniany Wrak, tak to się nazywa fachowo. Może w Halloween znajdziemy tutaj jakiegoś zbłąkanego duszka(za 11 miesięcy, super, pamiętajcie).

No i jedno z najważniejszych, Kotlina strażników...
Widzicie to miedzy czym stoję? To pozostałości przednich nóg piątego posągu, który tutaj kiedyś był, ale został zniszczony. Nie wiem dlaczego, ale... ale wydaje mi się choć to tylko moje szalone spekulacje, że to mógł być posąg Aideen.
Tutaj widać że te posąg są wykonane z fioletowego kamienia.

Tajemnicza świątynia, chciałam tu coś napisać, ale znowu palnęłabym coś dziwnego.
 Z tymi dwoma miejscami powyżej wiąże pewne nadzieje że będą one związane z główną fabułą gry i oczywiście nie mówię tutaj o G.E.D. Strasznie mi brakuje tego klimatu magii na SSO.

Zapomniałabym o jednym miejscu, które skradło mi serce, nie że mi się podoba... po prostu skradło mi serce! Kocioł - na dnie tego miejsca jest przepięknie!

Na zakończenie, w nagrodzie że dotrwaliście do samego końca Skywalker jako Szczerbatek i pracownik G.E.D. jako Czkawka!

+

No i teraz coś dla pomocnych odkrywców, proszę o pomoc. Macie może odkryte te lokalizacje? Ja za nic w świecie nie mogę ich odnaleźć. Jeśli ktoś wie gdzie jest jakaś z tych lokalizacji, napiszcie w komentarzach, proszę(oczywiście po za "Nie wszystko ukryte jest w kościach"). Będę naprawdę wdzięczna i może oszczędzę Was, i przez dłuższy czas już nie wstawię równie długiego posta.

To... to chyba na tyle x'D Mam nadzieję że chociaż trochę Was zaciekawiłam i... i tyle. Narka :]

7 komentarzy:

  1. Też ich nie mogę znaleść i chyba ich nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc łączmy się w smutku (i nadziei że się pojawią... kiedyś)
      ~ Kate

      Usuń
  2. Znalazłam chlebową wyspe ale ... Nie pamiętam gdzie jest
    #SMUTEK #ŻAL #ROZPACZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale zal :c jak sb przypomnisz powiedz <3

      Usuń
  3. Chlebowa wyspa. To najdalej oddalone z wysp słońca ja ją znalazłam ale jest pomiędzy nią jest woda i trudno na nią wejść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest Chlebowa wyspa, ktoś tylko wymyślił sobie że to jest to miejsce

      Usuń
  4. Wiem gdzie jest 1 sekretna lokalizacja, nazywa się Zrujnowane wejście, chyba każdy zna cnie?

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.