Zmiany w ofertach zakupu SR i SC

Mam dla Was takie szybkie info(czas mnie goni xd). Może zauważyliście już, a może nie, ale SSO zmieniło szatę graficzną w ofertach kupna SR i SC. Jak dla mnie wygląda to fajnie.
Zauważyłam też, że w ofertach kupna SR za pomocą komórki jest nowa oferta na 7 dni SR (przedtem najmniejsza ilość dni SR to było 9 dni)
< kliknijcie na obrazki jeśli chcecie większe x'd >
takie tam gwiazdeczki dodali :]
Trochę się zmieniło, co nie?
 Pssyt! Miejcie oczy szeroko otwarte, wkrótce opowiadanie x'P (tak, pogodziłam się z Weną)







2 komentarze:

  1. Dobry! Jestem wybroniłam się od Voldemorta Avada Kadabrą :3
    A co do ofert: SR na 7 dni jej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak dobrze cie widzieć żywą x'D

      ~ Kate ciesząca się że nie musiała zabijać obserwatorki bloga C'X

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.