Hawaii JONES

Nie planowałam na dzisiaj posta, ale wczoraj wieczorem w Eponie spotkałam ciekawą postać! Dziewczynę, Hawaii Jones. Znajome nazwisko co nie? Ale ja nie mówię tutaj o filmie, który zapewne wszyscy znają tylko o poszukiwanym przez nas kiedyś skarbie. Na końcu w nagrodzie otrzymaliśmy kapelusz kowbojski, który mi się bardzo podoba i zawsze mam go przy sobie.


Stary kapelusz Mississippi JONESA, a Hawaii ma taki sam jak ja x'D. To jest najpewniej potomkini tejże osoby! Pamiętacie zadania, kiedy to na samym końcu znaleźliśmy skarb Mississippi Jonesa oraz jego kapelusz? James z Fort Pinta zabrał kasę, a my ten kapelusz. Jeśli nadal nie kojarzycie... prowizoryczna mapa przestawiająca Fort Pinta, podążanie za wskazówkami-kamieniami, ustawianie czterech kamieni przy tych 4 runach koło Zamku Srebrnej Polany...

My świętujące powrót Sam do gry, a w tle to miejsce które mam na myśli...
 Odświeżyła Wam się już pamięć? A może jeszcze tego nie mieliście, ale wracając do rzeczy.
Jeśli SSO dodało już do gry postać , która ma się okazać Panią X to moim zdaniem może to być właśnie ta dziewczyna! A jeśli nie, to i tak liczę na to że znajdą się od niej jakieś inne ciekawe zadania.
Dlaczego? Intuicja mi podpowiada x'P
Jak Wam minął weekend? U Was też pada już śnieg? Pomocny był ten spis gwiazdek?
A tak wgl. Byle do piątku, co nie?

1 komentarz:

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.