Halloweenowe Edity #Samantha

Witajcie... już po strasznym Halloween. Czujecie niedosyt? Zrobiłam cztery edity o tej też tematyce. Czemu tak skąpo? Nie miałam koncepcji... nie jestem czarownicą jak Kate. XD
Nie zapomnij kliknąć/otworzyć w nowej karcie zdjęcia aby zobaczyć edit w oryginalnym rozmiarze.
Czarne kruki, koty, czerwony księżyc, szabat czarownic i te klimaty. *.*
Chciałam postacie wysunąć w pierwszy plan. Upaćkałam też Kate w krwi.. a ja? Nie tym razem :p
Zagubione duchy w Jorvik - taka miała być tematyka, pobawiłam się efektami i wyszło dziwne światło. e.e
Z tego była zajawka? - tak. Mi się osobiście podoba krew po prawej. xd
Nie kombinowałam już, jeśli chodzi o obramowania, nie chciałam za dużo tego wszystkiego napaćkać.
Które najbardziej wpadło wam w oko? Może jakaś krytyka? Jak minął wasz Halloween? Bo ja go spędziłam na SSO robiąc z Kate screeny... jakie? A to może w swoim czasie je zobaczycie. =3

4 komentarze:

  1. 4 cudaśne edity *.*
    Krytykować Cię nie będę, ponieważ sama się na tym nie znam xD
    Ps: Widziałam dzisiaj na globalnym Kate reklamującą Waszego bloga :') Pozdro! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciiii! Zła Klauidłiusia. Nieładnie tak skarżyć :'c

      ~ Zdesperowana Kate, czekająca aż zacznie się Potter i Czara Ognia

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.