Nowości w Jorvik City Plaza [11.11.2015] + Bracia Buttergood

      Witajcie w to czwartkowe popołudnie. Stwierdziłam że co czwartek będzie tutaj gościł post o tym co dodali danego tygodnia w JCP, chyba że nie będę miała czasu. Tego tygodnia(zazwyczaj nie będę dodawać rzeczy, których nie jestem pewna) dodali ubrania(chyba że jeszcze jakieś uzdy, ale w uzdach nigdy się nie połapie).
Tadam! Jeśli coś pominęłam to sorka, każdemu może się zdarzyć. Mi osobiście podoba się ta pierwsza kurtka, te spodnie w tych samych kolorach i ta czarna czapka z brązowym pomponem. :] A no i obydwie pary botek które dodali.
Jeśli nie chcecie takich rzeczy to protestujcie w komentarzach x'P

Teraz druga sprawa, przy okazji... na facebookowej stronie sso opublikowało małą zajawkę związaną z Eponą.
https://www.facebook.com/starstable.polski
Jak możecie tam przeczytać chodzi o rodzinę Buttergood(ahh to nazwisko x'd). Z tego co tam pisze to będzie nieco typowo jeśli chodzi o fabułę związaną z nimi...
A tak wgl... Jak myślicie jak to będzie? No bo wiecie sporo tego będzie, tacy tam "kowboje"/farmerzy, bagna nieopodal, jeszcze osiedle domków jednorodzinnych, działalność GDE, pola uprawne... trochę się gryzie, co nie? Na pewno będzie ciekawie, nie ma co :]
Ja osobiście mam nieco nadziei że w grze ci bracia wypadną nieco lepiej, ale i tak najlepsze będą dla mnie same krajobrazy ^-^
Narka.

2 komentarze:

  1. Też myślę że to wszystko się gryzie, ale w sumie to dobrze. Im bardziej różnorodny teren tym więcej rzeczy do zrobienia. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Cx

      ~ Kate pisząca w ten piękny piątkowo-trzynastowy wieczór.

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.