Ja i moje lagi... + kolejne postacie z Epony

... się uzupełniamy.
Hejo!
Przez ostatni czas prowadziłam ożywioną dyskusję z Kate, że ona pisze za dużo postów, a mnie nie chce dopuścić. (ożywioną, tzn. S: "Daj mi napisać posta", K: "Dziś ja") 
W wyniku tych dyskusji, kazała mi coś wymyślić, jakiś "oryginalny post"... tzn., jakaś nowa seria na blogu, czy coś w tą deseń. Wpadły mi do głowy pomysł aby napisać troszkę o moich cudownych lagach... więc rozpiszę się tu trochę, nawet wtedy, jak się nie staram, to mam przypadkowe włamy, co mnie na początku bawiło, ale potem miałam ochotę rozwalić system laptopa(wyczyść go do naga).

Błędy, które najbardziej zapadły mi w pamięć? Pomyślmy...
     Kilka razy, w piwnicy w Winiarni, jak biegłam i klikałam na drzwi, to wyskakiwałam z dachu tego szacownego budynku i lądowałam bez żadnej kraksy na ziemi, niczym Spider-man, czy też Kobieta Kot! X"D Niestety, mój laptop jest nieco upośledzony i normalnie screenów nie robi, muszę mieć włączony pewien program, aby je robić(używam Bandicama), a takowy lubi mi się wyłączać.. więc użyjcie siły wyobraźni. ;'p
     Kolejny błąd, którego nie zadokumentowałam - czasami mam coś takiego, że jadę sobie do jakiegoś portu, czekam na jakiś prom.. przypływa. Ja na niego wchodzę, ma niby odpłynąć.. ale nagle na ten nakłada się drugi i po chwili płynę tym, którym nie chcę. Mam takie błędy przy skrajnych lagach, więc Bandicam mi raczej wtedy zdycha. Ale uwierzcie.. to jest niesamowicie irytujące.
     Pewnego dnia, gdy kupiłam sobie SR, zalogowałam się do gry... koń mi się zaklinował.. skoczyłam.. a on się włamał do murów nowego Fortu Pinta.
    Fort Pinta mnie pokochało... w sklepie z zwierzakami chciałam sobie zrobić screena z Kate, podeszłam bliżej tego płotku i bum... włam bez master Volume.
Ten błąd zna na pewno każdy doświadczony gracz... biegniesz sobie... i nagle koń ma bunt - staje w miejscu i zamiast skręcać, kiwa się na boki.
    To przydarzyło mi się tylko jeden raz... i niech tak pozostanie. Podczas, gdy się "teleportowałam" do stajni macierzystej, wyświetlił mi się błąd gry. ;_; 
     Najgorszy błąd jaki mam za każdym razem i dlatego właśnie Kate będzie zawsze robić "wyzwanie z Jorvik City Plaza". Zawsze jak wchodzę do sklepu tam, aby obczaić co dodali, ale zawsze mam "błąd sieci"... zawsze mam się do kogoś przytulić. :'3
To tyle z mojej strony... mam nadzieję, że docenicie moją inwencję twórczą. Może wy także macie jakieś dziwne błędy w grze...?
+
 Kolejne zajawki Epony na Facebookowej stronie. Ekipa SSO codziennie dodaje co nieco o jakiejś postaci. Wczoraj było o Sunshine(postać z bagien?), dziś o Ivanie Drake(Ahhh rodzinka pani Drake z biura GDE w Jarlaheim x'd). Zaglądajcie tam codziennie. Najpewniej będzie także o innych postaciach, my jednak nie zamierzamy tworzyć o tym kolejnych postów codziennie... nie ma to zbytnio sensu naszym zdaniem(chyba że najwyżej w poniedziałek lub we wtorek napiszemy w jednym poście o kilku postaciach...). Życzymy Wam miłego weekendu :]

Link do polskiej strony Facebookej SSO:

Trzymajcie się. ^-^

2 komentarze:

  1. Myślałam że tylko ja tak mam z tym kiwającym się koniem. D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, mam nadzieję, ze nie odebrałam Ci jakże istotnego poczucia, że jesteś wyjątkowa. ;d
      Tak czy owak - nie jesteś sama, powiadam Ci. Xd

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.