Epona - już 18 list.! Star Stable Show, Zadania z Freją [11.11.2015]

      Witajcie w tą środę! Dziś nie tylko aktualizacja, ale też święto niepodległości.
      Zacznę od tego że dziś trochę nietypowo było z tą aktualizacją, ponieważ wpierw na polskiej stronie facebook'owej<klik> sso napisało: "(...) Serwery są już otwarte, ale więcej informacji na temat aktualizacji pojawi się wkrótce." Zauważyłam to jakąś godzinę po tym jak to opublikowali. Ciągle odświeżałam stronę sso i facebookową x'd i czekałam, aż wreszcie pobierze mi się aktualizacja(53Mb-ale później pasek przekroczył "granicę" i doszło do 58Mb, zielony pasek zniknął za napisem "GRAJ" ._. pobieranie cofnęło się do 53Mb i nadprogramowe Mb zaczęły się pobierać ponownie. W końcu zamknęłam SSO i pobierałam od nowa). Zajrzałam angielską stronę sso, ponieważ zdarza się że tam wcześniej publikują informacje o aktualizacji itp. ale tam też nic nie było jeszcze. Minęła druga godzina od opublikowania infa na stronie facebookowej. Wbiłam w końcu na SSO i nie ma eventu(to było do przewidzenia a ja nie mam SR x'P) a więcej informacji na temat aktualizacji nie ma...
Koniec końców...:
      1. Na początek mogę stwierdzić że skończył się event Halloweenowy.
brak dekoracji :(
      2. Zadania z Freją - Budowanie latawca (trzeba posiadać SR i ukończyć u niej zadania z wężem)

      3. Nadal można pomóc Radnemu z Srebrnej Polany w znalezieniu kota.

      4. Klasyka czyli Targ koni(wkrótce w GH) i nowe rzeczy w JCP - wieczorem lub jutro w tym poście lub w nowym będą zdjęcia tych rzeczy :] )

      5. SSO przypomina o nowych opcjach w zakupach SR i SC<klik> i o wywiadzie na temat nowych terenów - Epona<klik>

      6. Nowy program na SSO`owym kanale na YouTube, który będzie przez najbliższe tygodnie w każdą środę - The Star Stable Show. Prowadzącą jest przesympatyczna Matilda. Dziewczyna czysto mówi po angielsku, trochę szybko, ale jak ktoś się wsłucha to powinien zrozumieć :] Obejrzyjcie sami epizod pierwszy. 
NIEAKTUALNE, są napisy! Cieszcie oczy i obejrzyjcie sami! x]



To na tyle w tej aktualizacji. Dla mnie te tereny będą po prostu olśniewające! Moje nowe ulubione x'D
Niektórzy spodziewali się czegoś więcej. Ja osobiście sądzę że po prostu mają ręce pełne roboty przez nowe tereny, które będą już wkrótce i z opcją prowadzenia konia. Narka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.