Edity #2 Kate

      Tak więc dziś chciałabym Wam zaprezentować pare editów mojego autorstwa, niektóre w klimacie wczesno-jesiennym(nie ważne że już listopad, cicho) ale nie tylko. Mam nadzieje że się Wam spodobają.
No i wiecie, jeśli chcecie zobaczyć tak serio jak to wygląda to musicie kliknąć(x'd), bo prawie wszystkie edity(i nie tylko) jakie Wam wstawiamy, nie wstawiamy w oryginalnej wielkości bo zwyczajnie by się nie zmieściły.
      A i jeszcze coś, gadałam trochę z Sam i stwierdziłyśmy że nie będziemy się trudzić aby wstawiać na bloga bugi, jakieś zdjęcia z zablokowanych terenów i tym podobne c'x (Sam dziękuję Ci - przestałam odczuwać objawy mojej alergii na spoliery x'd)
Dobra, starczy tego. Obejrzyjcie wyniki mojej "pracy" xdd
1. Na szybko-testowałam program
2. Taki tam czerwony i fiolet
3. Szczerze? Podoba mi się-i to bardzo. Ten samozachwyt x'd
4. Na zdjęciu ja-czyli Kate i Samantha. Właśnie z tego zrobiłam to okrągłe "cuś" u góry lewego paska, co dodałam w oryginalnej wielkości poniżej:

Test gifu - RIP jakość
Test gifu 2 x'd

I jak? Podoba Wam się?(bo mi podobają się tylko z numerkiem 2 i 3 -  ta szczerość) Piszcie w komentarzach co sądzicie-otwarcie i szczerze!
Dziękuje za uwagę :] Narka.
(pssyt, stworzyłam sobie nowy podpis x'd)

8 komentarzy:

  1. Najbardziej mi się podobają edity o nuemrach 3 i 4. Nie wiem dlaczego, po prostu chyba lubię takie ciepłe kolory. Trzecie zdjęcie bardzo ładne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się tobie. Nie ma to jak ciepłe kolorki w zimny listopadowy wieczór, co nie? ^-^
      I dziękuje :]

      ~ Kate, po prostu uśmiechnięta Kate.

      Usuń
  2. Wszystkie mi się podobają :) wiesz, ja przerabiam zdjęcia w paint'cie :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej stawiam na efekty, niż rzeczy typu... np dorysowywanie grzywy, ogona itp (R.I.P Moja myszka). Szczerze to nawet nigdy nie próbowałam niczego w paintcie przerabiać więc nie wiem jak tam można dodać jakiekolwiek efekty(chyba że da się tylko dorysowywać - nie wiem bo ostatnio z painta korzystałam jakieś 3 lata temu i zwyczajnie nie pamiętam, ogólnie z painta mało korzystałam... dziwna ja) x'd

      ~ Kate

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłam, bo ciągle się myliłam to od początku bo mam dzisiaj chyba słaby dzień xd
      Świetne edity, najbardziej podoba mi się 3 i 4 c: Mam pytanie: gdzie robisz gify?

      Usuń
  4. Prześliczne! Naprawdę masz talent i wyobraźnię! Mogłybyśmy się kiedyś spotkać na SSO? Plz jestem Evangeline Springsong mam 11 Level. PLZ SPOTKAJ SIĘ. Twój blog jest genialny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ogromniaste, przekaże ciepłe słówka Kate(bo to zapewne było do niej skierowane).
      Kiedyś mamy zamiar zorganizować rajd, ale to może z nieco większą liczbą obserwatorów. ;3

      Raz jeszcze dziękujemy. :>
      ~Samantha Eveningstone

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.