Nowości w Jorvik City Plaza [18.11.2015]

Witajcie w to czwartkowe popołudnie! Ochłonęliście już po pierwszym dniu odkrywania Epony? Może tak jak ja, unikacie jak ognia filmików na YT, postów na Blogach, aby uniknąć spoilerów, gdyż zamierzacie dać się zaskoczyć temu nowemu terenowi i zadaniom???

Sam zniknęła w otchłaniach świata pozbawionego działających urządzeń(komputerów x'd) i ja przygotuję na jutro może taki mini post x'd, ale Sam wróci wkrótce :]

Tak wiec tej środy dodali w JCP ekwipunek(nie odpowiadam za brak jakiejkolwiek uzdy, dla mnie wszystkie(prawie) są takie same x'd)
Widzicie ten pasiasty zielono bodajże niebieski czaprak, wydaje mi się że w JCP jest nowy, lecz taki można spotkać w Winnicy Srebrnej Polany, czyż nie? x'd

Ejejej, chwileczka, a tak wgl to jak Wam mija tydzień? Mój jak na razie licząc od wtorku jest dość zwariowany(ahhh ta zaskakująca szkoła).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.