Epona już czeka & prowadzenie konia 16.12.! [18.11.2015]

1. Najważniejszą wiadomością na dzisiejszą aktualizacje jest to, że... od dzisiaj jest nareszcie dostepna dłuuugo oczekiwana Epona!
Pozwolę tutaj zacytować info o tym co trzeba zrobić, aby dostać się do Epony...
Aby zacząć to zadanie, musisz być Star Rider i ukończyć zadania, gdzie: pomagasz Heldze w odzyskaniu domku letniego; dostarczasz Hermanowi raport G.E.D. oraz pomagasz Nicowi Stoneground odkryć Dolinę Ukrytych Dinozaurów.
Jak Widać trochę tego jest, tak wiec moge spokojnie stwierdzić że to raczej miejsce dla graczy z lvl min. 16 i wzwyż. Mrrrr <3 No i będzie walka z G.E.D., gdyż Herman ponoć zdobył jakieś dowody przechylajace szalę korzystnie dla Nas. Zadania zaczynają się u Hermana...

I SSO na YT jeszcze dodało 2 filmiki:
- Zajawka Epony(ta sama co w zeszłotygodniowym Star Stable Show tylko osobno dodali jeszcze)

- Kolejna część Star Stable Show, tym razem więcej o nowych terenach!
Obejrzyjcie do końca, pokazują tam później jak to prowadzenie konia będzie wyglądać, i zostanie wprowadzone 16 grudnia, a na samym końcu jest wzmianka o koniach islandzkich x'P

2. Tak wiec aby to uczcić SSO napisało że postanowili znieść limity na trening koni. Teraz, zamiast jednego treningu u trenera koni, można wykonywać je jak tylko często się chce, a cena pozostaje ta sama. A trenerzy koni są teraz w innych miejscach(na stałe):
- Tobbiego Larssona już nie ma w grze
a trenerów znajdziemy teraz w:
- Stajniach Jorvik,
- Nowej Grani czyli gdzieś tam w - tajemniczej dla mnie jeszcze jakiś tydzień - Eponie
- Winnicy
- Padoku Marleya.

3. Nadal można pomóc Freji.

4. Targ koni w wiosce rybackiej.

Tak wiec... w DROGĘ KU EPONIE!

6 komentarzy:

  1. Muszę od nowa instalować Star Stable! :c A to wszystko przez wirusa :c
    No ja się zabiję xD
    *Patrzy na pasek ładowania* Jeszcze połowa :')
    Dam radę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. x'd Na szczęście ja tego bólu nie znam, ale jak mówisz że dasz rade to nie może być tak źle jak ja to sobie wyobrażam x'd

      ~ Kate

      Usuń
  2. Renee Birchwood1 stycznia 2016 17:12

    A jak się nazywają te zadania z domkiem? Bo jestem w połowie 16 lvl i skończyłam zadania z Gretchen która się gubi... Długo jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam Helgi jakieś chyba zadania ze szukałam jakiegos domku i klucza i to ja zrobiłam jakoś na 13 lvl ... DUD odkryłam (do tego zad z portalem u tych tam gdzie fiordy) Raport Hermanowi dałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, dala ale mam lvl 17 i nie mam zadanie z letnim domkiem:c

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.