Serwer Emerald Forest + troche o nowym sklepie SSO

     Tak więc, zacznijmy od nowego serwera... albo nie! Od wyjaśnień co się stało z Samanthą. Otóż nasz Sam ma szlaban na elektronikę i czasami uda się jej czmychnąć na lapka, napisać parę komentarzy gdzieś na innych blogach, ale niestety nie jest to wystarczająco dużo aby napisać jakikolwiek post. Wróci ona najpewniej do Nas w ten weekend, ewentualnie przy sprzyjających wiatrach nawet w piątek, to się zobaczy, jednak jak na razie musicie wytrzymać ze mną jeszcze trochę.
    Ten post miał być połączony z jutrzejszą aktualizacją, ale stwierdziłam że jest wystarczająco dużo treści aby go umieścić dziś.

+

Nowy Polski Serwer - Emerald Forest


 Posiadamy 2 górskie, strasznie wręcz kaloryczne serwery, i teraz mamy dla odmiany las pokryty szmaragdowymi kamieniami

Tak więc istnieją już 3 polskie serwery! Dobrze że stworzyli kolejny Serwer, ostatnio Ciastek i Miodek ciągle były przepełnione gdy jednocześnie więcej osób chciało grać, a Sam nie mogła wrócić na Ciastko(i zresztą nadal nie może) x'd
Szczerze to szkoda mi opuszczać Ciastko, chociaż nie tak ciężko jak pewien europejski Serwer na którym zaczęłam swoją przygodę z tą grą. Pierwsze levele, a pewne rzeczy wydawały mi się czarną magią, a mój pierwszy Walentynkowy event, w którym brałam udział już od 3 dnia mojej gry był totalną porażką, ale było fajnie, nie ma co. Poznałam tam dużo sympatycznych osób, polaków i nie tylko, a z niektórymi utrzymuję kontakt do dzisiaj. Starczy tych sentymentalności.

Zostajecie, czy się przenosicie? Bo ja, jeśli nasza droga Samantha nadal nie będzie mogła wrócić na Ciastko to wspólnie chyba zaszyjemy się na długie zimowe miesiące do opustoszałego szmaragdowego lasu u podnurza naszych gór.


Sklep z rzeczami od Star Stable
 Wiecej szczegółów o tym na stronie sso - https://www.starstable.com/pl/article/2228
O tym, podobnie jak w przypadku nowego Serwera na pewno już słyszeliście. Ja jednak podejdę do tego mniej sceptycznie. O czym mowa? O tych kosmicznych cenach jakie można zobaczyć, chcąc kupić jakąś z tych rzeczy. Ja osobiście nigdy nie zamierzam nic z stamtąd kupować.
     Star Stable na Facebooku odpisało paru osobom wyjaśniając przyczyny takich a innych cen:

Tak więc co tu dużo mówić, w przyszłości te ceny mogą się zmienić, ale nie jest to pewne.

      Tak więc na dzisiaj to tyle. Za tydzień, może za 2 tygodnie nowa rasa koni, która będą najpewniej Końmi Islandzkimi o których wspominałam już tydzień temu przy 2 części The Star Stable Show, a i jeszcze jutro jest aktualizacja. Potem już będzie 16 grudnia, czyli prowadzenie konia, a potem już święta i najpewniej też coś ekipa SSO z tej okazji nam coś zgotuje, po za śniegiem w Jorvik rzecz jasna :] Narka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.