Nowości w JCP [25.11.2015]

To będzie dość krótki post. Tak więc dzisiejszego wieczoru chciałabym Wam pokazać parę rzeczy, które znalazłam w JCP, kolejny raz będą to ubrania:
Ja już czuję święta w powietrzu, a Wy?
Mróz coraz mocnej usiłuje pokazać że już jest, śnieg pada nocą, lecz następnego popołudnia już znika, ale z każdym dniem zostaje go coraz więcej. Ahhh brakuje jeszcze przystrojonych choinek, dni wolnych od szkoły i długich wieczorów spędzonych w miłym nastroju...
Na dziś to tyle, przez weekend Sam przejmuje pałeczkę. (może za niedługo jeszcze inny wystrój bloga się pojawi... :] )
Pssyt, zrobiłam taką zimową wersje mojego "podpisu". xd

2 komentarze:

  1. Łooo, muszę tę sukienkę kupić, dzięki za zdjęcia, mi się szukać nowych ubrań nigdy nie chce xD

    ~Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, służymy pomocą, w sumie to po to są te posty. X"D
      Jak tu jeszcze kiedyś zbłądzisz, to zaobserwuj bloga, proszę.
      Za komentarz dziękujemy - żadnym nie gardzimy. <3

      ~Samantha Eveningstone w swoim i Kate imieniu.

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.