Wyzwanie Jorvik City Plaza!

Witajcie w to czwartkowe popołudnie czy też czwartkowy wieczór, jak można domyślić się po tytule byłam dziś pierwszy raz od dawna w JCP i rzuciłam sama sobie wyzwanie aby odnaleźć wśród sklepowych pułek to co dodali tej środy!
Miałam dzisiaj dodać opowiadanie, ale wczoraj usiadłam, puściłam muzykę napisałam 5 linijek i nic. Utknęłam... zaklinowałam się miedzy kropką a spacją(wiem tragedia roku)! Tak więc opowiadanie dodam gdzieś w weekend... jeśli moja Droga Wena zaprzestanie się na mnie fochać (pokłóciłyśmy się ostatnio o pisownie pewnego słowa :/)
Tak więc oto i wyniki moich poszukiwań:
uzda, siodło(to niżej) i derka to zestaw (jak dla mnie śliczny) :] Nie jestem pewna czy to siodło(wyżej) przypadkiem już nie było wcześniej x'd
Szczerze, nie jestem tutaj niczego pewna... x'd
Jak jest tutaj coś co  na pewno nie zostało dodane tej środy to proszę, poprawcie mnie :] ale wydaje mi się że ogólnie chyba mi źle nie poszło, chyba... ale mniejsza, Sam wkurza się że ciągle ja pisze posty x'D
To na dzisiaj tyle, jutro piątek, cieszmy się życiem =]

1 komentarz:

  1. Mi by się nie chciało ! :) lukniesz na mój blog :
    http://starstable-ilvy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.