Halloweenowe Edity #Kate

Witam Was wszystkich w ten ostatni Październikowy wieczór. Halloween... co tu dużo mogę pisać, jest to amerykańskie święto, ale ja i tak dla Was mam coś dla Was z tej okazji. Tak chodzi właśnie o obiecane prze ze mnie i Samanthę Edity. Dzisiaj ja zaprezentuje Swoje, ale nie bójcie się, Sam też Wam swoje pokaże, ale to już nie dziś.
Mam nadzieję że przypadną Wam do gustu, są trochę krwiste, ale akurat tak wyszło x'd (tak, zgadza się-tak samo z siebie bez mojej pomocy). Więc... napisz co sądzisz. Otwarcie przyję krytykę bo mi samej wydaje się że niektóre niezbyt ciekawie wyszły...
EJEJEJ! Chwila! Pamiętajcie! Najlepiej kliknąć na obrazek lub "Otworzyć odnośnik w nowej karcie" bo tu są naprawdę małe w porównaniu z oryginalnym rozmiarem :/


A jeszcze jedno, zapomniałabym, przy tej okazji chciałabym z Sam podziękować Wam że Nas obserwujecie, trochę Was już jest :o Dziękujemy. Pewnie niektórzy dziwią się że nie ma jeszcze żadnego opowiadania! W nadchodzącym tygodniu pojawią się na pewno :]


2 komentarze:

  1. Śliczne edity Kejtuś :3
    Czekam na edity Sam oraz opowiadania
    ~Klaudia czekająca na równie kreatywną odpowiedź którejś z adminek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrrrrr, dziękuje, dziękuje. Kejuś dziękuje Klałdiuśi(błądy celowyIE,przeczytasz=jesteś Pro)

      ~ napisałabym "Kate popijająca herbatkę", ale herbatka się skończyła wiec napisze "Kate czekająca aż szklanka magicznym sposobem ponownie napełni się herbatką."

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.