Powrót bez odjeścia?

... czy to możliwe? Tak. X"D
Mam na myśli fakt, że wróciłam na SSO.. bo nie mogłam grać... sprawa wydawała się beznadziejna... jednakże.. po miesiącu walki odzyskałam dostęp do gry! ^.^
Nie będę się rozpisywać, co się stało... jaki był to błąd.. bo opisywałam to wiele razy, gdy ktoś pytał mnie o konkrety. Mniejsza już z tym.
Łapajcie edity ze screenów z Kate. ;'>
Co tu by jeszcze... a.
Dziękuję za cierpliwość i pomoc istoty, która się podpisywała Nim w moich korespondencjach z nią i Pani Sylwii(moja imienniczka ;3) z Supportu StarStable.

Pozdrawiam,
~Samantha Eveningstone

4 komentarze:

  1. Jestę istotą :o
    Ej no, nie bądź taka, uchyl chociaż rąbek tajemnicy i wskaż gdzie zrobiłam błąd ;>
    ~Nim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sobie zacytować:
      "Witaj!
      Sprawdziłam błędy, które wysyłane są do naszego systemu z Twojego komputera. Wygląda na to, że zazwyczaj nie masz wystarczającej ilości pamięci RAM, aby grać w Star Stable.
      Aby zwolnić trochę pamięci RAM, pozamykaj wszystkie programy, których obecnie nie używasz.
      Pozdrawiam serdecznie,
      Sylwia - Star Stable Support"

      E.. wiem, że ty mi to sugerowałaś.. próbowałam kilkakrotnie... po tym jak to do mnie napisałam, to spróbowałam raz jeszcze... i się udało. o.0
      Sama byłam zaskoczona.. ale wychodzi na to.. że obydwie jesteście geniuszami. :'3(tylko.. że ty szybszym.. bo ona mi po miesiącu napisała XDD)

      Pozdrowionka, ściskam raz jeszcze dziękuję.
      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. po tym jak to do mnie napisała* ;__;

      Usuń
  2. Mi też z supportu odpisali po prawie miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.