Halloweenowa zajawka

A więc taki post na szybko - SSO na swoim kanale na youtube dodało filmik zwiastujący to jak w tym roku na SSO będziemy świętować ten czas.

A wiec zaczynajmy. Ja dziś na prawdę  nie mam ochoty bawić się tym cho...choooinkacojagadam do świąt jeszcze daleko. Na czym to ja? A no rzeczywiście... a więc moja cierpliwość do bandicama dziś wynosi okrąglutkie "0" tak więc tego co wyszło rozmazane nawet nie zamierzam próbować uchwycić jeszcze raz. Ostrzegam tez z góry że ja niezbyt wiem jak w zeszłym roku obchodzone było halloween bo mnie akurat nie było na przełomie października i listopada, ogólnie nie było mnie w tedy nawet w domu ale mniejsza. Słyszałam coś że było jakieś łowienie jabłek, czy coś i jakiś "wyścig" w piwnicach zamku w Srebrnej Polanie. Nie przedłużając zaczynajmy.

jeden z moich ulubionych symboli Halloween czyli DYNIE *-*
Świnka na suficie w ujeżdżalni Baronowej
Mrrr te dekoracje ;]
Biały Shire ze swoim jeźdźcem. Nie wiem dlaczego ale wydaje mi się iż już gdzieś taką bluzkę widziałam :o
Halloweenowy wyścig w lesie Złotych Liści, już mi się podoba. Oczywiście zamazane-moja wina. Wybaczcie

Chyba to jest właśnie ten "wyścig" o którym mówiłam na początku. Chyba-sama nie wiem x'd
Oczywiście lepiej będzie jeśli to sami obejrzycie. Nie chcę nikogo wprowadzać w błąd z tym "wyścigiem" w piwnicach czy coś więc możecie zakładać z góry że się mylę. Ahh ta moja głupota, zawsze ujawnia się w poniedziałki.


Co do samego Halloween, ja osobiście uwielbiam ten czas w roku, czuję się w tedy taka... taka natchniona x'D Zawsze znajdzie się w tedy coś co warto ująć w opowiadaniu, to jest ten czas,w którym razem z Weną(imię-pisanie z małej litery jest błędem xdd) uzgodniłyśmy aby wpadła do mnie na parę dni i gadamy jak stare kumpele, które nie widziały się kupę czasu. Em... ale się rozpisałam. Ale mniejsza, kontynuując, uwielbiam w ten czas dynie, kruki, pająki, kruki, kruki, coś jeszcze... a! Księżyc! Krew, wampiry zombie, kruki, księżyc, krew, kruki. Coś mnie chyba dziś wzięło na słowa na literę "K". Mrrrr, a i jeszcze stare domy, ta mroczna aura, noc, ciemność i wgl.
To tyle na temat Halloween ode mnie, a co Wy najbardziej lubicie w tym dniu(bo w sumie to jedynie jeden dzień, a raczej nawet nie cały dzień ale mniejsza o to)? Wypiszcie przy okazji swoje wszelkie frustracje i wyżyjcie się na klawiaturze po poniedziałku. jak to by powiedziała pewna osóbka, która powtarza mi co każdego poniedziałku w busie, kiedy jedziemy do szkoły: "Byle do piątku, co nie?"

 Ajajajć! Chwila, jeszcze nie odchodź! Jeszcze jedna sprawa. Dziękujemy Wam z Samanthą za tych wszystkich obserwatorów. <3 Mamy nadzieję że Was nie zawiedziemy. Tak więc ja wraz z Sam już pospiesznie szykujemy dla Was pewną serie opowiadań... spodziewajcie się też od Nas editów Halloweenowych... trochę tego się na ten tydzień Nam uzbierało... ajajajć. Ale nie martwcie się, jakoś to ogarniemy z Sam. Dziękuję za te wszystkie Wasze pochwały dotyczące wyglądu bloga. <3 Pamiętajcie... Obserwujcie x'D Chciwa ja-no ale wiecie, potulnych owieczek komentujących nasze poczynania nigdy nie za wiele ^-^(owieczki-tak bardzo)

OMG ale się rozpisałam, a więc... SPOCZNIJ ŻOŁNIERZU!








PS. Ajajajc, wydało się, wszystko się wydało, jestem czarownicą, dlatego tak mnie nosi jak myślę o tej dacie 31 października. Ajajać, co tam, i tak nikomu nie powiecie, prawda? No bo wiecie, jeśli coś komuś zdradzicie to zrobię z Was sobie cukierki i będę Was rozdawać tego nadchodzącego wieczoru dzieciom... będą po Was sięgać swoimi pulchnymi tłustymi rączkami, a wy będziecie leżeć bezbronne..

6 komentarzy:

  1. Jeszcze dwa dni do eventu *-* Nie mogę się doczekać xD Mam nadzieję, że dodadzą jakiś sklepik halloweenowy :3
    Czekam na wasze edity halloweenowe :D Sama mam klika, ale moje są porażką ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rób tego! NIE mów tak! Nie możesz robić tak że jak widzisz czyjeś prace i w PORÓWNANIU z nimi twoim zdaniem twoje są gorsze. Wszyscy nie są na tym samym poziomie, szczerze to nawet nie można powiedzieć kto jest w danym "fachu" tym "najlepszym", to pojęcie względne, każdy ma inny gust i wgl. ale nie mów że TWOJE prace jak to ujęłaś to "porażka".(nie wiedziałam jak to ująć x'd) Nie wolno Ci tak mówić! Słyszysz! To na prawdę nie pomaga, wręcz demotywuje! Sama się na tym przejechałam i to nie raz, nie dwa.

      ~ Kate, popijająca herbatkę i zastanawiająca się nad sensem tego co napisała i myśli że raczej dobrym pomysłem nie było kliknięcie "Opublikuj". OMG xdd

      Usuń
  2. Po ostatnim akapicie posta moge stwierdzić: Boje się Was! ;o
    Co do Halloween: nie wiem niestety jak obchodziło się go w tamtym roku, ponieważ zaczęłam grać dzień przed zakończeniem świętowania xD (Takie życie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego posta akurat pisałam ja więc jeśli kogoś możesz się bać to mnie C'X
      Co tam, nie ważne co było w zeszłym roku, ważne że będziemy mogły w tym roku osobiście zobaczyć co nam ekipa SSO przygotowała na Halloween xp

      ~ Kate popijająca kolejną porcje herbaty.

      Usuń
  3. Wiem, czemu kojarzysz tą bluzkę od dziewczyny a białym shire. To jest bluzka z zeszłego roku ;)

    P.S. Super blog ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Wiedziałam ze gdzieś ja już widziałam! x'D

      2. Dziękować

      ~ Kate Shygarden

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.