Lista Duchów 2015

Otóż wczoraj zaraz po zakupie SR wraz z Samanthą udałyśmy się na poszukiwanie duchów. Mam nadzieję że nie pominęłyśmy żadnego. Ostrzegam że nie ma tam duszka z Moor którego trzeba było uratować dla staruszki z Moor. xP Starałam się aby na screenach były ukazane wszystkie potrzebne szczegóły do identyfikacji danej lokalizacji. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące duszków, chętnie służę pomocą ;]

28 duszków, nie licząc duszka od babuni w Moorland :]

Zaglądnijcie na bloga jeszcze dzisiaj wieczorem...
PS. Mam nadzieję że wielkość zdjęć Wam odpowiada

4 komentarze:

  1. Duszki *.* Znalazłam już większość z nich zostało mi może z 5
    Zajrzę na bloga wieczorem i spodziewam się editów! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh ty spryciaro.

      ~ Kate usiłująca wstawić screeny z duchami w większym rozmiarze

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :]
      ~Kate o sympatycznym humorze zajadająca orzechy(laskowe rzecz jasna)

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.