Edity #1 Sam

Dobra... to teraz ja, bo Kate ciągle coś pisze, więc postanowiłam się wepchnąć w jej harmonogram(XD a ja nie mam nic do powiedzenia?), który jest niesamowicie... um... zapchany.
Postanowiłam zrobić kilka editów z wypadu do Fortu Pinta w którym towarzyszyła mi Kate - znów. Nie jest to jakoś powalająca ilość, ale mam nadzieję, że się wam spodobają. :'3
Pamiętajcie - jeśli chcecie zobaczyć oryginalny rozmiar, to musicie kliknąć na zdjęcia, lub otworzyć w nowej karcie, bo jest to zmniejszone(nie mieści się) i nie wygląda tak, jak powinno wyglądać.
Miałam małą ochotę na czarno-biały motyw przewodni.
Przyznam - trochę niedopracowane są góry po prawej stronie, ale nie miałam siły z tym walczyć.
Nie wiedzieć czemu... podoba mi się ta perspektywa.
Kolejny edit, na którym usiłowałam podkreślić górzystość wyspy Jorvik.
Obrabiany w dwóch programach... wydawał mi się za pusty, ale sądzę, że teraz jest dobrze. :'3
Powiem tak... postanowiłyśmy z Kate, że nie będziemy robić tych editów na potęgę, ale nie będzie też zbyt skąpo. Osobiście... ja już żyję Halloween. Ten post piszę trochę na szybko, bo zaraz ma ktoś do mnie wpaść i będziemy robić zadana przypisane nam do Halloweenowego konkursu międzyklasowego.
To tyle na razie, mam nadzieję, że edity się podobają. Pa. :'>

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękować dobry człowieku! :3 Cieszę się, że Ci się podobają.

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się 3 *.*
    Piękne edity <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się, że trochę za jaskrawe kolory, no ale.. no ale dobrze, że po raz kolejny okazało się, że za dużo myślę. X'D
      Dzięki wielkie. =3

      ~ kiwająca się na boki Samantha Eveningstone

      Usuń
  3. Mi się najbardziej podoba... każde xD Piękne zdjęcia i tak samo piękny blog <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle miłych słówek, że już nie muszę jeść żelków. X"D
      Dzięki ogromniaste.

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  4. Przecudowne :-*

    ~Nikooran

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpieszczacie mnie tymi komentarzami. <3
      Dzięki. ^.^

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.