Remont

Tak więc Ci którzy już tutaj zdążyli zajrzeć przed drastycznymi zmianami jakie wprowadziłam w wyglądzie wczoraj wieczorem najpewniej zauważyli to co tu zaszło.
Uwielbiam motyw nocnego nieba, a że na SSO takowe niebo jest wspaniałe tak więc postanowiłam zmienić tło, a że stwierdziłam że nagłówek nie pasował postanowiłam zabrac oryginał i go zedytować aby pasował. Tak wiec wzięłam się do pracy i natchniona widokiem nocnego nieba i Harrym Potterem który leciał akurat w TV. Wyszło z tego to co wyszło, mnie osobiście ten wynik zaskoczył pozytywnie.

Jeśli chcecie większe musicie kliknąć na nie.
A jak się Wam podoba obecny wystrój bloga? Podzielcie się ze mną swoją opionią na ten temat. :]








PS. Ja z Samanthą już szykujemy pospiesznie dla Was pewną serie opowiadań.

15 komentarzy:

  1. Dobry!
    Zajrzałam na Waszego bloga i nie wychodzę *.*
    Wygląd naprawdę cudny :3
    Jestem ciekawa jak blog dalej się rozwinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :O Nie spodziewałam się że jest aż tak dobrze. Ja sama jestem ciekaw jak to się tutaj dalej potoczy. :] Mam nadzieję wraz z Sam że najlepiej jak się tylko da C'x

      ~ Kate Shygarden

      Usuń
  2. Zgodze się z Klaudią c: Zaczepisty wygląd :D Zdradzisz swoją tajemnicę tworzenia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja tajemnica tworzenia? Już mówię: Usiądź, włącz kanał na którym leci jakiś nawet ciekawy film(ale nie za ciekawy abyś nie patrzała cały czas w telewizor x'd) i "coś tam zacznij" co tam mniej więcej planujesz. Zaufaj intuicji! Jak dalej się potoczy tego nikt nie wie! Nawet sam Eistein świętej pamięci! Baw się programem i ciesz się pixelami! Tylko uważaj aby nie były wielkości klocków lego to będzie dobrze!
      Ale wykrzykników dużo postawiłam, ulala. Życzę miłego wieczoru. :]

      ~ Kate Shygarden

      Usuń
    2. Ale tak serio to robię to tak raczej dla przyjemności i jak coś wyjdzie to jedynie można się cieszyć xdd a jak nie to się śmieje że jaka to ze mnie niezdara. Ale lepiej TY mi zdradź jak ci się chciało wycinać tą postać przy poście "10 000 wyswietlen ♥" Niemożliwa jesteś x'dd

      Usuń
    3. Niemożliwa !? xD W pizap wszystko można... a może zrobimy taki układ... Ja ci pięknie wytne do zdj tak jak na moim poście a ty zrobiszmi nagłówek na bloga xxd wiem leniem śmierdzącym jestem :P Dam ci zdj a ty mi dasz i to będzie taka wymiana :D tylko podaj e-mail , a mój to martynabiaz@o2.pl

      Usuń
    4. A więc powiem tak-podjęłam wyzwanie-weszłam na Pizapa, znalazłam to wycinanie i zaczęłam. Wyszło wręcz tragicznie! Takie wycinanie to nie jest coś dla moich oczu choć według wszelkich standardów ponoć nie mam wady wzroku, choć sadze że tak jest xd
      Łapaj linka do mojego epic faila wraz z notatką x'd
      http://3.bp.blogspot.com/-FZ949mb7-1E/Vi5dwqOgmlI/AAAAAAAAAZ8/KUPRTXJhhes/s1600/pizap.com14458790689031.jpg
      A więc powiem tak, ja nie chce żadnej wyciętej postacie(oszczędzę twoim oczom cierpienia c'x) i moge ci zrobić ten nagłówek. Łapaj e-maila: julitki@op.pl
      Musisz podać wymiary jakie chcesz, w jakich kolorach, motywie i o jakiej tematyce chcesz ten nagłówek, co chcesz aby na nim było(link bloga, tytuł itp.) a w zamian możesz dać ten oto blog do obserwowanych ORAZ na swoim blogu wspomnieć tam że to ja tobie robiłam ten nagłówek(oczywiście dodaj przy okazji linka do bloga) x'D
      Ale ja chciwa. Daj znać czy ci pasuje. xP
      ~ Chciwa Kate, poniedziałek... 18:18! HEHEHE

      Usuń
    5. Może być ;) Ale dam znać na twojego e-maila jutro :3

      Usuń
  3. Twój blog przyciąga uwagę xD Szczególnie te jego kolorki *.* są cudne ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 jeśli przyciąga uwagę to chyba jedynie samym nagłówkiem i właśnie tymi kolorkami jak to ujęłaś :], bo jak na razie treści jeszcze ciekawej nie ma. Ale jutro lub bodajże dzisiaj-muszę uzgodnić to z Sam-coś wrzucimy na bloga.

      PSSYT! Jeśli Ci się wystarczająco podoba i chciałabyś zobaczyć jak to się tutaj z tym moim i Sam blogiem potoczy dalej to zaobserwuj xP Ahh te wymuszanie x'dd

      ~Psychiczna Kate, która cieszy się że poniedziałek już pomału się kończy... i raczej nie chciałabyś tego widzieć.

      Usuń
    2. Dodałam się do obserwujących i czekam na kolejne posty ^-^

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.