Lustrzane Bagna i kilka słów od autorki

       Do Lustrzanych Bagien wreszcie zawitała wiosna!
(Nie mam serca przycinać tego szybkiego edita... kliknijcie, aby obrazek się powiększył)
A może to już wczesne lato...?

SSO mówiło, że naprawi ten błąd w dwa tygodnie - mówili to w lutym... no ale lepiej później niż wcale! No cóż - chyba opłacało się czekać.

Przy okazji - są dwa nowe kody:
QUEENOFREDEEM - 50 sc
SSOINSTAGRAM - 300 sc
I jeden z nich zawiera SR na trzy dni (nie wiem który, bo wpisałam obydwa naraz).

Oglądajcie Star Stable Show - naprawdę warto!

       Znalazłam chwilkę czasu, dlatego piszę ten post. Ja i Kate najprawdopodobniej wrócimy w połowie czerwca - sumienie nie dałoby mi żyć, gdybym zamiast dawać z siebie wszystko w szkole, to pisałabym bloga.

       Po za tym dziś Dzień Matki! Nie zapominajcie o tym! 
       Papatki!
PS. Pozdrawiam Sarę Dawnburg oraz Arię Candlefall - nieco więcej o wydarzeniach z nimi związanymi (które miały miejsce wczoraj) zapewne pojawi się w moim następnym poście (połowa czerwca...).

4 komentarze:

  1. No nareszcie!Zaraz chyba sama wybiorę się do Lustrzanych Bagien zobaczyć to 'na żywo' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto to samemu zobaczyć! *u*
      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  2. Ja to odkrylam wczoraj XD

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam do następnego posta :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.