Koniec - zbiór informacji koniecznych do zaakceptowania

Koniec.
To jedno słowo siedzi mi uporczywie  w głowie, nie dając spokoju. 
Świadomość końca jest przerażająca, czasami nawet gdy ma się świadomość, że musi nadejść. 
Dlaczego to piszę?
Ponieważ muszę Wam oznajmić iż ja, znana na tym blogu, jak i w grze jako Kate Shygarden oraz druga autorka tego wirtualnego miejsca, czyli Samantha Eveningstone powracamy ponownie i tak oto nastał początek końca pustki w tym miejscu.

     A teraz do tych mniej wytrwałych w czytaniu tekstów (jak i wszystkich pozostałych) prośba:
Czytelniku, obserwatorze, stały bywalcu, anonimie, zagubiony w Internetach - odlicz!
tzn.: pozostaw pod tym postem komentarz, chociażby z wyrazem "Obecny" lub "Jestem"(oraz pytania do Q&A, ale o tym na końcu mój wytrwały czytelniku).  Pragnę na dobry początek zobaczyć jak szybko zajrzycie tutaj od chwili opublikowania tej informacji. Samantho, ty również - trzeba było nie obserwować własnego bloga. Myślisz, że nikt nie wie? Teraz już wie ktoś więcej niż ktoś.


     Miałeś nadzieję, że nie wrócimy, hm? Ja też miałam taką nadzieję. No cóż, w czerwcu najczęściej mam taką... "niemoc twórczą". Przyznam się nawet, że w miesiącu czerwiec innego pamiętnego roku jednego bloga zamknęłam i sobie teraz wisi w przestrzeni Internetów do dnia dzisiejszego. [*] Podobnie kiedyś stanie się z tym przybytkiem, ale to innym razem.
     Jeśli przybyłeś tu nie pierwszy raz, najpewniej zauważyłeś sporą zmianę w szablonie. Mam nadzieję, że się Tobie podoba, bo mi owszem.
      Tak mała informacja: szykuje się mała seryjka na bloga, której - mam nadzieję - nie znajdziecie nigdzie indziej. Stanie się tak pod warunkiem, że po pierwsze nie będę się wstydzić, bo ja taka nieśmiała. Po drugie, musi nabrać mnie ochota ( ͡° ͜ʖ ͡°)
     Bywam częstym bywalcem na forum, tak więc głupio by mi było nie zaprosić Was na event, który tam się organizuje. Wypatrujcie czujnie, choć i tam pewnie wspomnę o nim na blogu. 
     Na koniec jeszcze jedna sprawa... 
Zrobimy sobie takie małe gonciarskie Q&A? 
     Może będzie fajnie.  Jeśli chcecie, zostawcie dla nas pytania w komentarzach pod tym postem. Pod warunkiem, że uzbiera chociaż 16 pytań następnym jakże "twórczym" postem będzie właśnie gonciarskie Q&A. Na wszystkie pytania będziemy odpowiadać obydwie, tak więc nie trudźcie się w dzieleniu je na te dla mnie-Kate oraz dla Samanthy. 
     Żegnam drogich widzów,

11 komentarzy:

  1. Samantha... że niby ja?
    Nie moja wina, że na początku założyłaś bloga i stwierdziłaś, że będziesz go sama prowadzić, a potem (kilka/kilkanaście godzin później) mnie wspaniałomyślnie w to wkręciłaś.

    BTW - jej! Pierwsza! *kiwa się na boki z dziwnym uśmieszkiem*
    Obecna... zadowolona?
    A pytań sobie zadawać nie będę, więc no...

    Pozdrowionka szanowna autorko (*kaszle* wyczuj sarkazm Sherlocku *kaszle*)
    ~Samantha Eveningstone

    PS. Za długo cię goniłam do powrotu na bloga... *patrzy z przerażeniem na ilość postów w maju i w czerwcu*
    Lol.

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, walnęłaś taki początek, że aż się przestraszyłam, że usuwacie bloga xD I'm present!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się wystraszyłam... Już myślałam, że to koniec tej historii, którą wspólnie pisałyście. Dużo dla mnie znaczycie!

    *właśnie ocieracie sztuczne łzy wzruszenia*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecna...i wszyscy są szczęśliwi :D

    ~Anieł

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak trzeba to się melduję xD
    Anonimowy Anonim

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem, teraz zawsze i o każdej porze! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny nagłówek dodałyście.
    Jestę. Przez ten tytuł myślałam, że to już koniec...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem!
    Musze troche podratowac to Q&A wiec:
    1)Wasza ulubiona rasa konia?
    2) Skoki czy ujezdzenie?
    3) Co myslicie o tym ze zespol sso odnawia miasteczka np. Winnicę?
    4) Jezdzicie konno?
    5) Jazda na oklepik czy w siodle?
    6) Ulubiona potrawa
    7) Ktoraś z was kolekcjonuje Schleich?
    8)Lubicie czytać?
    9) (film) Minionki czy Angry Birds?
    10) Film czy książka?
    11) Sso czy Stajnia Marzeń?
    12) Kręcone czy proste włosy?
    13) Owijki czy ochraniacze?
    14) Ulubiony kolor
    15) Steve czy Marley?
    16) Pizza czy Naleśniki?
    17) 16 było ostatnie
    Ufff moje palce ale czego sie nie zrobi dla Q&A...
    Mam nadzieje że je zrobicie xD
    ~Elise Shortland ~ ♡

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.