SSO na kartce #1 Samantha

Witam!
Zacznę może od trzech rzeczy, które odchodzą od tytułu posta:
1. Dziękujemy za komentarze pod poprzednim postem.
2. To co, nie chcecie Q&A? Bo brak pytań pod poprzednim postem na to wskazuje, ale spoczko. Jeśli jednak zmienicie zdanie, to możecie zadawać pytania pod tym.
3. Jak ja się cieszę, że stary, aczkolwiek nieco odświeżony nagłówek wrócił na bloga (ale po co ja to tu piszę?).

A teraz, jeśli tytuł Was przeraża, to... to ja nie wiem.
Tak jak sama Kate zapowiedziała: ruszamy z nową seryjką na blogu. Jak do tej pory edytowałyśmy screeny posługując się różnymi programami, a teraz coś... innego.
Możliwe, że nie był to dobry pomysł, bo każdemu podoba się inny sposób rysowania i nie każdy rysunek wychodzi równie dobrze...
Do czego zmierzam? Ja, wraz z Kate (która to miała teraz pisać posta, a nie ja, ale nie wyrobiła się czasowo... jak zawsze) wystawimy na waszą krytykę, nasze kreski.
A na razie, tylko ja zaprezentuję moją pracę:
Samantha & Kate
Więc... komentujcie i krytykujcie oraz mamy pytanie do Was, czy chcecie kontynuację tej serii?  

#StopPlagiatom

11 komentarzy:

  1. Ja jestem na tak.
    Rysujesz pierdyliard razy lepiej niż ja .-. XD pozdrawiam
    Jukson ;D
    <33333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx, aczkolwiek to raczej nie było obiektywne. ;x
      Pozdro,
      ~Samantha Eveningstone

      (Ten uczuć, kiedy przypominasz sobie o tym, że miałaś o pewnych dwóch osobach napisać pod koniec czerwca, a zadeklarowałaś o tym 26 maja... #wtopa)

      Usuń
  2. Jak zwykle pięknie, szlachcianko.

    Pozdrawiam, jajo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle lakonicznie, jajeczku.
      Dziękować za komka i szkoda, że się mnie nie chcesz wypytać o jakieś przedziwne sprawy (Q&A... nikt nas nie chce poznać. LOL.).
      Tak w ogóle, to skąd to "zwykle"? o.O

      Pozdrawiam, szla... Samantha Eveningstone

      Usuń
  3. Powiem tak. Rysunek bardzo ładny, widać, że masz talent, ALE (niestety takie ,,ale" zawsze musi byc) nie do końca podoba mi się to, że oczy są tak jakby ,,na wlosach", a wydaje mi się, że włosy powinny je zakrywac :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! I jeszcze pytania!
      1. Jak wpadlyscie na pomysł z blogowaniem?
      2. Jak się poznalyscie?
      No i w sumie tylko tyle przychodzi mi do łba xD

      Usuń
    2. Dziękować. *^*
      A co do oczu - czyli nie leży ci ten styl (popularny jest, ale mi też trochę nie pasuje... bo jak oczy krzywo wyjdą, to normalnie zawsze można grzywką zasłonić X'D)? Może następnym razem będą już rysunki z oczyma tak, jak ty mówisz (i chyba zmienię sposób rysowania włosów D'X).

      Dziękuję za pytania i komki, ale jak nie będzie więcej pytań, to najprawdopodobniej nie będzie Q&A, bo to po prostu będzie dziwnie wyglądać, z dwoma pytaniami, ale dzięki. Może jeszcze ktoś dorzuci swoje "trzy grosze" (a ja nie, to trudno. ;_;)

      Pozdrowionka,
      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  4. Bardziej uważasz ze masz fanów czy czytelników ?
    Zastanawiasz sie nad przestaniem pisania bloga ?
    Kim byś chciała być w przyszłości ?
    Jaka jest twoja ulubiona rasa konia? ( na sso )
    Na jakim serwerze jesteś?
    Ile zajmuje ci pisanie posta?
    Co zrobiłaś że twój blog stał się tak popularny?
    Ile masz koni?
    Czy jeździsz konno?
    Jak sobie radzisz z 'hejtami'?
    To tyle narazie
    papa

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytania:
    1. Czy któraś z Was ma konia w realu?
    2. Czy chodzicie do szkoły artystycznej?
    3. Jakie potrawy lubicie najbardziej?
    ~ Cap

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post z Q&A ukazał się już wczoraj i tam znajdziesz odpowiedź na pytanie pierwsze i trzecie B]
      Co to pytania drugiego, to nie, żadna z nas nie chodzi do szkoły artystycznej.

      ~ Kate

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.