SSO na kartce #4 Samantha - Święta... Święta.

Witam, witam!
Było sporo komentarzy, ale tylko dwie osoby wysłały screeny - Amanda Mcwill i Hazel Crazyfall, którym dedykuję ten post.

Zgodnie z obietnicą zeskanowałam te bazgroły.
Jakby co, to to co ma Amanda to łańcuch na choinkę. Przy okazji chciałabym cię przeprosić, że pozbawiłam cię kończyn... 
Hazel ma choinkę z piernika - smacznego.

Podoba się Wam? A jak nie, to powiedzcie mi, co schrzaniłam (jak się uda, to poprawię)!
Wraz z Kate mamy nadzieję, że macie udane Święta. :3
PS. Droga Kate S., ciebie wezmę pod ołówek następnym razem.

13 komentarzy:

  1. Jeju piękne *-*
    Chyba się zabiję <3
    Dziękować, dziękować dziękować <333
    ~Ama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę! *u*
      Cieszę się, że ci się podoba. :'3
      Myślałam, że mnie zabijesz. X'D LOL.
      Ja również dziękuję - za koma.

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. nie dziękuj to moja praca xDDD
      Kc

      Pszt. Może kiedyś cię zabiję, ale jeszcze nwm kiedy x''DD
      ~Ama

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nope. Nic takiego do mnie nie dotarło.
      Sprawdź, czy aby na pewno MI wysłałaś. ;v
      Ja naprawdę mam i miałam tylko dwie wiadomości ze screenami.
      Sprawdzałam nawet kosz i spam - nadal nic.
      Więc... na sylwia_b1@op.pl nic mi takiego nie doszło. ;-;

      Jak chcesz, to wyślij jeszcze raz. X'D Może kiedyś coś ci zorganizuję. LEL.

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. Tak, wysłałam do Cb :v Nie będę wysyłać jeszcze raz - już nie ważne :v

      Usuń
  3. Dlaczego tak piękne rysujesz? Też chcę :<
    Masz jakiś dar :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie dar - uwierz! X'D
      To tylko kwestia praktyki. ;d
      Ty za to piknie kolorujesz... mry. :x

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  4. Sam, zrobiłabyś mi jakiś fajny desing bloga? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się tego, że ktoś kiedyś mnie o to poprosi. Schlebiasz mi. Dzięki. X'D
      Niestety nie mam za bardzo czasu ani cierpliwości, aby bawić się szablonami (dlatego jest to działka Kate :3).
      Polecam poszukać jakiś szablonarni, ja mogę ci podać linka do takiej jednej:
      http://panda-graphics.blogspot.com/

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. Ładu jesteś moim Bogiem. Szukałam tego bloga z grafiką xD dzięki za przypomnienie. Moja cegła wdzięczności do ciebie leci ;*

      Usuń
  5. Samantho, zostałaś nominowana do Challenge Do you have trained in ten days? Na moim blogu. Proszę o odpowiedź czy bierzesz udział czy nie jak nie to napisz mi kogo nominujesz. Więcej na moim blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów, spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać tylko od razu usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu proszę uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.