SSO na kartce #2 Samantha - WYMIANA

Hejka!
Dziś coś szalonego! Coś, co zrobiłam wraz z Arią Candlefall!

Wymiana polegała na tym, że ja miałam narysować Arię, a ona mnie.

Gdy mi pokazała, co stworzyła, to szczena mi opadła! Aria, uwielbiam twój styl! Te kolorki mnie zauroczyły! Oto praca Arii!
Nie znoszę różu, ale w twoim wykonaniu jest fenomenalny! Te kwiatki! *u*

Ja zaś narysowałam ją na kartce... ołówkiem.
Pozwoliłam sobie dodać podpis "Aria Candlefall" na laptopie. Zdjęcie chyba niezbyt wyraźnie wyszło, więc jeśli w Waszej opinii także jakość nie powala, to dajcie znać, a zaraz zrobię nowe.
Ogólnie, to mi się nawet podoba...
Rysując, patrzyłam jedynie na screena Arii oraz nasze konie (kuc Arii - ten po prawej - wzięty z jej zakładki z końmi).

Wymiana zakończona! Co sądzicie o rysunkach?
PS. Tak - Aria trzyma w ręce jajo. ;p

9 komentarzy:

  1. Och, aż sześć linków do mnie w jednym poście, nowy rekord :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rysuneczki. A może powiesz skąd wzięło sie to jajo?! XD
    Mój blog: ssooczamiannebunnyhand.blogspot.com
    Zajrzysz? :)

    ~Anne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję (także w imieniu Arii)! *u*
      A jajo wzięło się z tego, że Aria często używa tego słowa... i śpiewamy piosenki... o jaju... *ekchem*

      Już przeglądam... ej, mam cię w znaj na SSO, czy mi się w łbie poprzewracało? e.e
      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  3. Tak, masz ją w znaj na SSO, tak samo jak mnie ;3

    - Capucine W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. ;P
      Tylko Anne dawno jakoś nie spotkałam na SSO, dlatego nie byłam pewna.
      :3

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Fajnie, że Ci się podoba. :'>

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  5. Hej Sam, sorry, że trochę nie w temacie, ale żebyś mogła przeczytać wyzwanie "trudne początki" w moim wykonaniu, musisz wejść na bloga pod innym adresem. A mianowicie przygodykapuczinawstarstable.blogspot.com

    Pozdro

    ~ Cap

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.