Urodzinowe Quizy SSO - odpowiedzi

     Witajcie! 
     Postanowiłam stworzyć listę odpowiedzi do urodzinowych quizów SSO (to już pięć lat!). Nie przedłużając, odpowiedź najechana myszką jest tą poprawną. Pytania ustawiłam w poprawnej kolejności.
     Na końcu jest napisane za wykonanie których quizów dostaniecie poszczególne ubrania, ekwipunek urodzinowy.
     No cóż, życzę bezlagowej przygody w grze!

MOORLAND - Jenna

FORT PINTA - James

JODŁOWY GAJ - Felicity

VALEDALE - Claire

LASY ZŁOTYCH WZGÓRZ - Emma

ZIELONA DOLINA - Pani Pike

KSIĘŻYCOWY SIERP - Pamela Moonriver

~    ZESTAW URODZINOWY 2016    ~

Ubrania:
sweter - Moorland (Jenna)
cylinder - Valedale (Claire) 
spodnie - Zielona Dolina (Pani Pike)
rękawiczki, buty - Księżycowy Sierp (Pamela Moonriver)

Ekwipunek:
 siodło, uzda - Fort Pinta (James)
 owijki - Jodłowy Gaj (Felicity)
 czaprak - Lasy Złotych Wzgórz (Emma)


PS. Jeśli pojawił się jakiś błąd z mojej strony, dajcie znać chociażby w komentarzach.
Wkrótce powinien pojawić się kolejny post, ale nic nie obiecuję na pewno.

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję. Jak zrobiłam błąd to takie zgadywanie się zaczyna, w którym to mogło być pytaniu? Na bank się przyda. Czekam na kolejne posty
    Julia Whalebard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że komuś się faktycznie przydało. =]

      ~ Kate Shy.

      Usuń
  2. Te urodzinowe ubrania są boskie, ale ostatnimi czasy w ogóle nie wchodziłam na SSO, a caluteeeeeeeńka urodzinowa zabawa mnie ominęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łe tam... przedłużyli o tydzień ten event, więc nie bój żaby. :3

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. Tylko, że ja mam zepsute SSO przez te zabawy, bo są wyższe wymagania co do karty graficznej :p

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.