SSO na kartce #3 Pięć twarzy Kate

       Witajcie, nadszedł dzień w którym to ja - Kate - pokarzę swój rysunek.
     Od razu chciałabym zaznaczyć, że krytyka jest jak najbardziej na miejscu. Chętnie się dowiem co mogłabym lepiej zrobić, a czego nie robić w ogóle.
     Heh, jak dla mnie te twarze tak bardzo nie przypominają jednej i tej samem osoby, że śmielej nazwałabym je pięcioma sąsiadkami. No i te kluski na głowach! Eksperymentalnie postanowiłam spróbować czegoś innego i jestem nawet zadowolona z efektu.
     Nie jestem najlepsza w doborze słów, ale chyba w następujący sposób po jednym słowie opisałabym postacie: (od pani z rozpiętą koszulą wedle ruchu wskazówek zegara) dziecinada, strach, zachwyt (?), melancholia, duma (?).
     Może ktoś trafniej je określi?

      Które z wybranych oblicz Kate najbardziej się Wam podoba?

   Chciałabym też wraz z Samanthą podziękować, że mimo naszej ostatniej niesystematyczności obserwujecie nas. Cóż więcej... do następnego wpisu!

4 komentarze:

  1. Genialne rysunki! Melancholia jest nabardziej tajemnicza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz ciągle, jak ja pięknie rysuję, a sama tworzysz niesamowite dzieła ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, schlebiasz mi. Tak wgl to jeden rysunek.
      Heh. "Dzieło"

      ~ Kat

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.