Odświeżony film historii Jorvik

   Witajcie!
   Może zauważyliście nowy filmik na YouTube od Star Stable "The Story of Jorvik"? Jest to ten sam filmik, który został dodany 2 października 2015 roku, tylko zmienił się wygląd postaci oraz koni.

Nowa wersja (7 luty 2017)

Stara wersja (2 październik 2015)

   Może to zapowiedź nadchodzącego odświeżenia wyglądu Jeźdźców Dusz oraz ich koni?
   Zauważcie, że w odświeżonej wersji zmieniły się u postaci nie tylko kształty twarzy, ale też ubiór. We fragmencie, kiedy widzimy wszystkich Jeźdźców Dusz jednocześnie (1:43-1:48) nie widać tylko ich cieni, ale bohaterki ukazane są w całej swojej okazałości.
   Co sądzicie?
   Mi osobiście podobają się bardziej stare postacie, co do koni to te nowe również przypadły mi do gustu.

4 komentarze:

  1. Jadę na pakiecie, nie wifi, i kurczę nie mogę puścić :^ Ale widzę obrazek i strasznie mi się podoba budowa postaci

    A SSO zapowiadało jakiś czas temu odnowienie wyglądu tej czwórki, prawda? To musi oznaczać, że nowy wygląd pojawi się niedługo. Może za dwa lub trzy tygodnie?
    O MATKO, TERAZ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ! ^o^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, pamiętam jak w jednym odcinku Star Stable Show pokazywali różne szkice ich nowego wyglądu ^.^
      Teraz tak myślę i mimo tego, że w tym filmiku mi się nie podobają to jednak w grze to powinno prezentować się lepiej(jeśli to ich przyszły wygląd,heh).
      ~ Kate

      Usuń
  2. Wo. Nie wiedziałam, że żyjesz (zmartwychwstałaś?)
    Sam mnie już zaprosiła na twój pogrzeb tylko nie wiem kiedy?

    ~Amka Mcwill(pamiętasz mnie? XD to ta co cie na ślub zaprosiła w wakacje XDD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He-he-hej! Pamiętam Cię. :)
      Ym... po prostu tak łatwo się mnie nie pozbędziecie. xd
      ~ Kate

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.