SSO na kartce #5 Samantha - Starshine

A konkretnie dwa konie o tym imieniu...

Hejka!

Postanowiłam narysować Starshine ze starego filmiku z historią Jorvik oraz z tego nowego, bo jak wiecie, różnią się niesamowicie pod względem wizualnym. Po za tym większość nas (w tym ja) w napięciu oczekuje aktualizacji z zadaniami związanymi z Jeźdźcami Dusz, więc... dlaczego nie?

Nowsza wersja jest bardziej poprawna anatomicznie, aczkolwiek darzę sympatią starszą wersję, której styl jest moim zdaniem bardziej oryginalny.

Przechodząc do rzeczy... rysunek prezentuje się następująco:

Szczerze? Jestem zadowolona z efektu końcowego.
Chociaż miałam chwilę zwątpienia... X'D
Nietrudno się domyślić, że rysując, przyglądałam się filmikom z historią Jorvik (jakby ktoś nie wiedział o co chodzi, to zapraszam do ostatniego postu).

Mam jeszcze pewien szkic, ale chyba pozwolę mu na zawsze zostać niedokończonym. Meh.

Tak czy owak - mam nadzieję, że rysunek się podoba. :3
Liczę na szczere opinie oraz krytykę. :>

8 komentarzy:

  1. Superrr <3 Mi sie bardziej podoba ta stara wersja... jest taka polepszająca humor... nwm dlaczego xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęęks. *u*

      Polepszający humor... hmy... Kate mówi, że ten pyszczek, to podobny do kaczuszki. X'D
      Taki słodziutki. ^,^

      ~Samantha Eveningstone, której spadł cukier.

      Usuń
  2. Jejku, jak ty to robisz? ♡.♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siadam. Mam serdecznie gdzieś obowiązki. I rysam.
      W ogóle, to znalazłam mój inny mój rysek Starshine, którego rysowałam we wrześni 2015 roku. Ta sama poza. Także wzorowałam się na filmiku.
      Jest progres. ^^'
      Hue. Hue. DX

      I dzięki. ;v;
      Wgl, to ty ładnie rysujesz twarze... w sensie... fajnym stylem. ;o; (widziałam twego Insta)

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. Hyhy, ja? Na pewno, iksdedede

      Usuń
  3. Ja*******ę ucz mnie kur*a *0* Cudo *0*
    Z poważaniem
    ~Juks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama wciąż się uczę, a nauczają mnie przeróżne tutoriale, więc... no... wiesz. X'DDD
      BTW - wielkie dzięki! *^*

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.