Pytania bez odpowiedzi

Hejka!
Zanim zaczniesz czytać dalej, wiedz, że poruszam tu kwestie związane z zadaniami... strzeż się małych spoilerów związanych z Jamie Olivetree!

Długo się zbierałam do tego posta, ponieważ nie byłam do końca pewna, jak się za niego zabrać.

1.
A więc natchnął mnie ciekawy motyw w ostatnich zadaniach z Jamie Olivetree: 
Zawsze z wytchnieniem czekam na kolejne zadania, bo zazwyczaj ich treść mnie pozytywnie zaskakuje - oczywiście są też momenty, kiedy sama chciałabym wskoczyć w szczelinę pandoryczną z rozpaczy, że są po prostu płytkie.

Jak zapewne już wiecie, Nowa Grań jest jednym z najbardziej nowoczesnych miast w Jorvik, a tu proszę! Kto by się spodziewał, że tradycja jest drugim imieniem jej mieszkańców? Może to cząstka Starej Grani, jaka przetrwała próbę czasu i jaką mieszkańcy zabrali ze sobą do NG?

2.
Wracając jeszcze do Jamie Olivetree - jej restauracja od samego początku oferuje swoim klientom jedynie kawę z mlekiem. Pierwsze, co sobie pomyślałam, gdy to zobaczyłam to "Zajazd Pod Wilkiem". Nie pytajcie czemu. Może będą z sobą współpracować? Chociaż... strzeże wątpię. Może dlatego sobie tak skojarzyłam, bo Zajazd Pod Wilkiem ma dostawy produktów od rodziny z Farmy Słonecznikowych Pól (pamiętacie te zadania? Są nawet dodatkowe raz w tygodniu u nich, aby zawieźć tą dostawę). W takim razie Olivetree także mogłaby takowe dostawy produków zorganizować, aby móc urozmaicić swoją Oliwkową restaurację - a raczej my byśmy jej pomogły, bo nie należy ona do najlepiej zorganizowanych osób. Tak czy owak, kiedy rozgadana Jamie wzbogaci swoje ubogie menu?
3.
Kolejna krótka myśl - klub Bulldogs z Nowej Grani i Bobcats z Moorland. SSO podczas dodawania nowego terenu (Epony) zapowiadało sporo rzeczy, między innymi wspomniało, że te kluby ze sobą rywalizują. Miało być gorąco, ale jak na razie nic takiego się jeszcze nie pojawiło. Kiedy temperatura wzrośnie i nastąpią między nimi niezbyt przyjemne starcia?
(Niestety nie zdołałam znaleźć linka, ale na pewno coś takowego się pojawiło.)

4.
Chyba nie muszę wspominać o kontynuacji zadań z Panią X, Jeźdźcami Dusz, Ricky'iem Winterwellem, złodziejach dzikich koni z Południowego Kopyta oraz o Dolinie Ukrytych Dinozaurów (w której nawiasem mówiąc całkiem wieje ciszą). Kiedy ujrzymy ich ciąg dalszy?

5. 
To wszystko miało być w 2016 roku:
A kiedy dodadzą resztę ulepszeń, jakie moglibyśmy wykupić dla konia u trenera (obecnie jest jedynie jego prowadzenie)? Odnowiony wygląd Jeźdźców Dusz? A co ze studiem paznokci?

Najsmutniejszy dla mnie moment w całej grze... ale przynajmniej nie ma już tyle różu - jedyny plus. Na zawsze będzie w moim różowym i naiwnym serduszku. X'd
Wyspa Jorvik ma w sobie naprawdę wielki potencjał i szerokie pole do popisu, jeśli chodzi o fabułę, co zespół Star Stable wykorzystuje, aczkolwiek każą nam długo czekać na jej kontynuację, przez co zawsze jesteśmy spragnieni kolejnych zadań.

Jeśli chodzi o SSO, to cierpliwości nigdy za wiele, więc Wam wszystkim jej życzę. :3

Krótkie myśli - krótki post.
Pozostawiam Was z tymi pytaniami... :>

3 komentarze:

  1. Wystarczy poczytać komentarze pod aktualizacjami na Facebooku. Starsi gracze, w tym ja, mają już dość czekania. Pięćdziesiąta z kolei wariacja kolorystyczna koni tej samej rasy nie zastąpi zadań. Nie oszukujmy się, SSO opiera się na zadaniach i jeśli wszystko pójdzie dalej w takim kierunku to gra przestanie się rozrastać, bo gracze zaczną odchodzić.
    Ja też życzę wszystkim cierpliwości, bo przyda się <3
    Julia Whalebard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom. To po pewnym czasie zaczyna się zamieniać w niesmaczny żart i zniechęca. ;v;
      Czasami się zastanawiam, czy zespół nie pracowałby bardziej... wydajnie jeśliby aktualizacje były raz na miesiąc. Bo czasami są takie miesiące bez totalnego życia (chyba wiesz, o co mi chodzi).
      Mi również nie podobają się te wszystkie schematyczne aktualizacji, którymi oni zyskują czas, aby zrobić coś lepszego na następny raz. ;-;
      "Niekończąca się przygoda!" No... kłóciłabym się z tym hasłem reklamowym.
      Jak na moje oko, to SSO ostatnimi czasy kładzie zbyt duży nacisk na ściąganie nowych gracji oraz reklamację, poprawę grafiki, te stajnie i tym podobne rzeczy, zapominający tym samym o rozwijaniu zadań... tym pięknym tle, a raczej sercu gry, na którym w głównej mierze zależy właśnie tym starszym graczom.
      Więc no... zgadzam się z tobą w 100%.

      W ogóle, to ty mnie znalazłaś na Wattpadzie? Ten av i login... xd
      Ten tegest - elo. :'>

      Pozdrowionka.
      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. Podpisuję się obiema rękami pod tym.
      Właśnie wyszła zajawka nowej rasy. Znaczy to mniej więcej tyle, że o zadaniach w środę można znów tylko pomarzyć.
      Jam ci to ;*
      Julia Whalebard

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.