Kilka słów rozgrzewki

     Hejka!
     Jeśli sądzicie, że uciekłyśmy na drugi kraniec galaktyki, odnaleźć wyspę Jorvik, by na niej wieść niczym niezmącone życie, to się mylicie. No... chyba że myślicie, iż nas wsiąkło, przez jakże znany powód "bo szkoła, bo lenistwo, bo tak, bo to, bo tamto", to wtedy aż chce się krzyczeć "BINGO"!

     Poza tym w naszym przypadku jest jeszcze problematyka takiej natury, iż nawzajem (ja i Kate) "diagnozujemy", czy treść posta w ogóle jest ciekawa, do strawienia i czy sens gdzieś po drodze nie wyparował, co wyeliminowało sporą część tego, co pisałyśmy przez ten czas ciszy, a w sumie, to chyba wszystko... bywa.
     Nie chcemy was zanudzić, ok? Chociaż jak na razie, to ja chyba dążę w tym kierunku, więc przejdźmy wreszcie do sedna, czyli do właściwej treści posta!



     (Zapewne) Wszystkim wam doskonale znana Melissa Seahal organizowała na początku czerwca konkurs i wygrały naprawdę zacne prace oraz wiele zostało wyróżnionych - wśród tych drugich znalazły się między innymi moja praca oraz Kate. Postanowiłyśmy je także tutaj wstawić, bo czemu nie?
Moja praca:

Praca Kate:

     Co do samego SSO, pozwolę sobie napisać kilka króciutkich opinii:
  • Wiem, że było to baaardzo dawno temu, ale pozytywnym szokiem było dla mnie wykonać zadania, by uratować Justina Moorlanda. o,e Tego się chyba nie spodziewały najmądrzejsze gwiazdy świecące nad Jorvik!
  • Haflingery są nadzwyczaj urocze, możliwe, że nawet jednego w najbliższym czasie nabędę! 
  • Odnowione konie czystej krwi arabskiej przypadły mi do gustu (nawet), są dość zgrabne (na pewno zgrabniejsze od starszych wersji) i naprawdę nie mam pojęcia, co ludzie mają na myśli pisząc, że są niedopracowane. 
  • Poprawiona kamerka z mnóstwem opcji chyba zadowoliła wszystkich graczy. Ja jestem nią zachwycona, bo nie laguje, a mówi wam to istny lagozaur! (Kate może potwierdzić.)

     Najbliższy post będzie zapewne wykonaniem wyzwania od Arii Candlefall, z którą to planujemy (a raczej już wykonujemy) kolejny Art Trade (oczywiście o tematyce SSO)!

     Skoro już piszę posta, to przy okazji chciałabym was poinformować, że najprawdopodobniej pojawię się na rajdzie u Sashy Bluestep, gdyż zostałam zaproszona (Kate również, ale ona nie ma pojęcia, czy przyjdzie, czy nie). :3 Szczegóły i więcej informacji na jego temat znajdziecie tutaj: KLIK!
     Czy ktoś z was także się tam pojawi? Chciałabym podkreślić, że to w sumie jest jedna z nielicznych okazji, by mnie (ewentualnie także Kate) spotkać. ^^'

     To byłby już w sumie koniec informacji w tym luźnym wpisie na dzisiaj z naszej strony... trzymajcie się! Pa!

6 komentarzy:

  1. Gdy przeczytałam, że już wykonujemy Art Trade, tak sobie uświadomiłam, że moje postępy w wykonywaniu pracy wynoszą 0. Dziękuję.
    I ja też będę na rajdzie, Sasha mnie zaprosiła OwO
    ~ Aria C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. X'D Lel, spoko, nie ma za co.
      O, fajnie! 0v0
      No to do zobaczyska tam. *^*

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  2. Mój Cukier pozdrawia z tapety 👌
    Na rajdzie postaram się zjawić :3
    Czekam na resultaty AT B)
    Pozderki <33
    Ps przekaż Kate, że jeśli się nie zjawi, to sobie z nią porozmawiam osobiście 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :3
      Mraśnie. B}
      <33
      Nie wiem, czy ta groźba coś zmieni, bo ją trudno dopaść i ona doskonale o tym wie. xd

      ~Samantha Eveningstone, która ledwo funkcjonuje (dycha) i fizycznie nie wyrabia.

      Usuń
  3. Cześć!
    Pamiętacie mnie jeszcze? W grze nazywam się Livia Queenstar,na jakich serwerach jesteście?XD Czekam aż wbijecie na Ciacho♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pamiętam! ^,^

      Jesteśmy obecnie na tak zwanej łące. X'D
      Aleee... obecnie (ekchem, powtórzenie, ekchem) ja i Kate mamy wakacyjne wyjazdy i tak jakoś do 24 (lipca) nas obydwóch raczej na SSO nie zobaczysz. ;v;

      Na Ciachu czasem bywamy, ale tak raczej okazyjnie, np. jak są rajdy i te sprawy.

      *Ściskaaaam*
      ~Samantha Eveningstone

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.