Miłość rośnie wokół nas [10.02.2016]

      Hejka!
      Tak jak w tytule... miłość już rozkwita, dobrze, że nie podlega prawom którymi rządzi się świat, bo by u mnie nawet nie wykiełkowała(tzn. nawałnica śniegu za oknem).

1. Event Walentynkowy już się rozpoczął! Catherine z pod Jarlaheim potrzebuje w tym zakresie Twojej pomocy. Możesz także podać pomocną dłoń Donaldowi ze Srebrnej Polany.
Środek... mój kuc ma ochotę na nie małą ilość cukru. :>

2. Nowe ubrania i ekwipunek dla koni w Centrum Handlowym. Są także na całym Jorvik sklepy Walentynkowe.

3. No cóż... Star Stable nie zapomniało jeszcze o wiecznie opustoszałej arenie do ujeżdżania, która stoi obok hali do skoków. Tam teraz też możecie podziwiać jazdę innym graczy. W kącie stoi kamera, wystarczy podjechać i kliknąć, a następnie wybrać dowolne ujęcie. Dla mnie bomba.

4. Targ koni jest już dostępny w Forcie Pinta.

      To byłoby chyba tyle jak na obecny moment... co do aktualizacji, to ciekawe, że udoskonalili arenę do ujeżdżania, skoro jest tam wiecznie pusto... może już wkrótce zajdą tam kolejne zmiany?
      Trzymajcie się ciepło. Pa. :3

8 komentarzy:

  1. Śliczny wygląd *.* PicMonkey rządzi XDD <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^-^ Fajnie że się podoba
      Noooo, w PicMonkey'u najprzyjemniej mi się robi edity i ma fajne gotowe serducha <3

      ~ Kate

      Usuń
  2. Z chęcią bym nie komentowała, ale widać, że po tym jak zmieniłam szablon wiele osób próbuje sobie pobrać podobny. Wygląda to nieco... żałośnie. Teraz blogi znów będą robione na jedno kopyto. A szkoda, bo tak przynajmniej jest jakieś urozmaicenie. I wyobraźcie sobie, że tak, widać. I to bardzo widać. Cóż, z reguły mam wyrąbane na to, kto jaki ma szablon, ale jak widzę masowe ściąganie podobnych szablonów to coś menie trafia. Pomyślcie, że sama w poszukiwaniu ładnego szablonu przeleciałam połowę internetu. Byłam przynajmniej pewna, że ktoś nie ma podobnego.
    Mam nadzieję, że coś zostanie podjęte w tym kierunku. Jest bardzo zauważalne to, że macie podobny blog. Nie podchodzę tu jakoś agresywnie, ale jakby patrząc na to z mojej perspektywy... nie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, poza dominującą bielą raczej podobieństwa nie ma :/ Z ciekawości zajrzałam na autorkę szablonu, który ty masz bo akurat szukałam czegoś właśnie na ten blog. No i go znalazłam, a ja szukałam właśnie taki z szarym akcentem. Zauważyłam że jest podobny, ale zważywszy na to, że tylko tydzień miałam zamiar go tu używać nie będzie problemu.
      Rozumiem Ciebie i jak tylko znajdę czas w ten weekend to go zmienię. Sorka
      ~ Kate

      Usuń
    2. Ja Wam nie bronię, żeby mieć szablon tej autorki, ale ten jest bardzo, bardzo, bardzo podobny. Jeśli chcecie to możecie go zostawić, to ja znajdę sobie jakiś inny.

      Usuń
    3. Nie, nie zmieniaj swojego. Ja i tak będę musiała go zmienić bo wyśrodkowuje tekst przez co niezbyt dobrze będzie się czytać opowiadania(akapity i te sprawy).

      Usuń
  3. Ale śliczny nowy szablon *-* wow xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy nowy post

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.