Zielono mi [03.02.2016]

      Witajcie! Mam zaszczyt pisać dla Was dzisiaj posta.
Cóż by ty napisać... aktualizacje są w dechę. Naprawdę...

1. Od dzisiaj koniec błądzenia w Centrum Handlowym! Star Stable dodało sortowanie według daty dodania, tzn. NOWOŚCI. Obczajcie to sami!
      Tak oto seria Kate(Nowości w JCP) zakończyła żywot. Wiedziałam, że ten moment kiedyś nadejdzie... mniejsza.
Kate patrząca z nienawiścią i zarazem ze szczęściem na nową, upragnioną, od tak dawna wyczekiwaną opcje...
2. Zielono mi! A dokładniej nie mi, a wyspie Jorvik - na nowo zawitała wiosna na wyspie. :3
Wyjątkowo nie edytowałam tego zdjęcia... i tak ta zieleń uderzyła mnie w oczy. XD
3. Kotki na Farmie Słonecznikowych Pól! Aby je móc zakupić, musimy mieć tam poziom reputacji co najmniej "Lubiana" - sądzę, że to niska bariera, bo kociaki są słodkie. :>

4. Nowe rzeczy w Centrum Handlowym... zajrzyjcie tam. :P

5. Targ koni będzie dostępny za tydzień w Forcie Pinta.

      To było by na tyle. Za tydzień zapewne pojawi się nowy event - Event Walentynkowy. Ciekawe, czy tą coroczną rutynę, także nam nieco urozmaicą. *.*
      Papatki.

9 komentarzy:

  1. Gdy przeczytałam tą aktualizacje to od razu pomyślałam o tobie xd [*] rip nowości z JCP

    OdpowiedzUsuń
  2. A najlepsze w JCP jest to, że połowie społeczności SSO to nie działa i wywala z gry przy wejściu do sklepu [^]
    Na szczęście ja do tej połowy nie należę, a ten sweter, kurtka i czapka z daszkiem już są u mnie B]

    ~Ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -Chodzi mi o ten sweter z czarno-białym wzorkiem-

      Usuń
    2. -I o kurtkę z literami J I N-

      Usuń
    3. No... są mega.. a ja niestety należę do tej połowy, którą zrzuca z gry, gdy wchodzi właśnie do sklepu z gaciami.. ładuje się.. czarno wszędzie.. "błąd sieci". ;_________;

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    4. Bjedny Samantheł :c


      ~Ja

      Usuń
    5. A i właśnie, napisałaś :
      Tak oto seria Kate zakończył żywot.
      xD

      ~Ja

      Usuń
  3. Współczuję Samantho i Kate :**
    Ale na szczęście już nie ma możliwości ze się nawzajem pozabijacie żE
    Aktu też sa ok ale ja czekam na możliwość kupna ukochanego fiorda i wymarzonego islanda

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedna Kate, jej życie runęło :( BTW kto dołącza się do protestu o to, żeby w SSO na Walentynki były zadania o waleniu tynków (czytaj bram na zamknięte tereny)?
    ~Monieł the Murarz

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.