Edity #9 Sam

      Eloszki! Jak Wam mija dzionek? Mi się skończyły ferie i na nowo szkoła zaczyna swój proces pożerania moich resztek psychiki.
      Dopóki jeszcze tutaj jesteście, chciałabym zauważyć, że strona Star Stable już jest w Walentynkowym klimacie. Evencik nadchodzi... tak, czy owak - zmotywowałam się do zrobienia editów. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. :>
Jak na moje oko, ten właśnie edit jest najlepszy z trzech dzisiejszych. :3
No cóż... Concorde jest cudowny. <3
Ta chmurka pary na mojej twarzy.. ja po prostu nie mogłam tego usunąć.. za Chiny. Ogólnie podoba mi się to zdjęcie - Kate się patrzy idealnie w kamerkę, a mój kucyk wygląda przeuroczo. ;3
      To byłoby na tyle. Trzymajcie się ciepło. :x
Po za tym... opowiadanie się pojawi w tym tygodniu prawie na pewno. :'P

2 komentarze:

  1. A według mnie gdyby nie ta chmurka na twej twarzy ten ostatni edit byłby najładniejszy :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i racja... no ale ta chmurka. ;;
      Tak, czy owak - thx za kom. :P

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.