Edity #11 Sam

      Witam, witam! 
      Nie wiem jak wy, ale ja już odrobiłam wszystkie prace domowe(ach... jakaś nowość, bo zazwyczaj czekam do niedzieli) i mam w sumie wolny weekend. Wracając do tematu posta - podczas przerwy w blogowaniu przygotowałam trzy edity screenów o tematyce Walentynkowej. Troszkę byłoby szkoda tego czasu jaki spędziłam nad tworzeniem ich, a nie wiedziałam, czy zostawić je i wstawić za rok... czasy się zmieniają, jeśli wiecie o co mi chodzi.
Tyle serc w całym Jorvik... uuuu... popatrz! X'D
Właśnie tak chciałam, aby ten edit wyglądał. Ah... ten "zoom".
Ustrzeliła Was strzała Kupidyna? Mnie nie... ale coś mnie napadło, aby ubrać się wyjątkowo na różowo... oto efekt mojej zachcianki... nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam z tego edit. :3
      Na ogrzanie atmosfery oferuję przytulenie się do poduszki i wypicie gorącej herbatki. :>
      Papaptki.

2 komentarze:

  1. Hahaha Ten koń wygląda jakby jęknoł po uderzeniu tej strzały xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznajmy to jako efekt uboczny miłości. X'DD
      ~Samantha Eveningstone

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.