Odświeżony wygąd koni Pełnej Krwi Angielskiej, Star Stable Show 2 [02.03.2016]

      Hejo!
      Nie wiem jak wam, ale mi dzień jakoś szybko zleciał, więc teraz szybko o aktualizacjach napiszę... no więc... ekchem.

1. Kup nową, ulepszoną wersję konia Pełnej Krwi Angielskiej! Są jak na razie trzy maści: kara, kasztanowata i siwa. Jednego(karego) znajdziecie w Forcie Pinta, a dwa pozostałe w Księżycowym Sierpie. Kosztują 890 SC.

2. Nowe wyposażenia w Centrum Handlowym.

3. Ostatnia szansa na wyszalenie się na pokazie mody, czy też na wykonaniu zadań z nimi związanymi.

4. Targ koni za tydzień się rozłoży w Zachodniej Wiosce Rybackiej.

5. Pierwszy, z drugiego sezonu odcinek Star Stable Show - mówi, że będzie się pojawiać co tydzień w środę aż do lata. Z odpowiedzi na pytania graczy dowiadujemy się:
- Jeszcze w tym roku będą większe stajnie! 
- Może będzie więcej maści Islandów.
- Możecie w mini-konkursie wygrać bluzę od Star Stable - jeśli jesteś zainteresowana/y obejrzyj odcinek.
- Jeśli Matylda ma problemy z wymową jakiegoś słowa, sprawdza je na "Google Translate". X'D



      Jakby ktoś jeszcze nie zauważył: podczas braku postów na blogu, ja i Kate uaktualniłyśmy zakładki z końmi i nasze profile... oraz podpisy. :>
      To tyle na dziś - pa.

4 komentarze:

  1. Hej, mam pewien problem z Star Stable, może mogłabyś mi pomóc? Chodzi mi o to, że jak klikam "Graj" włączając SSO, to chwile mam czarny ekran i po chwili wywala mnie na pulpit, a gra się zamyka. Może wiesz o co chodzi? Proszę... pomóż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem... ale spróbuj powyłączać aplikacje, których nie używasz(skype, mozillę i inne takie...). Bo z tego co piszesz... to może po prostu nie może się załadować, czy coś...
      A jakby to nie pomogło, to może masz zasyfiony laptop/komp, lub coś... a może jakiś słaby internet masz... albo Ci Avast blokuje, lub coś... jak wiesz jak, to ustaw sobie w Avwaście(czy też jakikolwiek masz antywirus), aby nie obejmowało swoimi działaniami SSO, a jak nie wiesz, to zapytaj kogoś, kto wie, lub sobie w necie poszukaj.

      Mam nadzieję, że pomogłam... ale napisz do supportu... bo jakby to nie pomogło, to trochę sobie poczekasz na odpowiedź. Daj im screeny, może to im coś podpowie...

      Powodzenia,
      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. Ja zawsze wszystko wyłączam jak zamierzam grać w SSO, laptop mam czysty, internet dobry, ale jednak mam pewną teorię,ale w nią wątpię... Bo jak zaczęłaś pisać o tym Avastcie to mi się przypomniało, że mi się dzisiaj ochrona skończyła. Co za pech... SR mi się marnuje, a wczoraj kupiłam :(

      Usuń
  2. Konieły takie wow xD Profesjonalne zdjęcia :))
    ~Marg

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.