Małe sugestie (może i spoliery)

      Hejka.
      Post z małym poślizgiem, ale jest. Czemu po weekendzie? Co tu dożo mówić: obczajałam wczoraj wattpada. X'D
A o czym będzie konkretnie post? A o trzech małych teoriach, które knujemy z Kate o SSO. Bez obaw - mają one ręce i nogi... tak mi się przynajmniej wydaje.
      Zachęcam do przeczytania... :3 Uwaga! Mogą tu być... spoliery... ale to raczej mało prawdopodobnie.

1. Tęcza - pojawiła się ona po raz pierwszy w grze, co jest nieco intrygujące, nieprawdaż? Dla tych którzy nie wiedzą - to wydarzenie jest motywowane dniem świętego Patryka, które jest bardzo hucznie obchodzone w Irlandii. Ja rozumiem Sobótki, bo przez lato byłaby wielka dziura evenotwa, ale św. Patryk? Centralnie wciśnięty na siłę między Walentynki i Wielkanoc?
Zanim powiem(a raczej napiszę), co ja z Kate o tym sądzimy, chciałabym zasugerować Wam odpowiedź. Zauważyliście pewnie, że SSO ostatnio chcąc ulepszyć grę, zwraca uwagę na nasze propozycje i je wspaniałomyślnie spełnia?
A o czym to wiele graczy marzy? Czyżby nie o pogodzie?
Nie ma dymu bez ognia - nie ma tęczy bez deszczu. Sądzimy, że tęcza jest swoistym przygotowaniem, do innych zjawisk atmosferycznych. Wiem, wiem - nadzieja matką głupich. DX

2. SunShine JoyTree - krótko i na temat - mamy rozkminię, że to wielce tajemnicza Pani 'X'. Dlaczego tak sądzimy? Bo SunShine...:
- ma identyczne rękawy jak 'X'(na porównaniu nie widać, ale uwierzcie, że mają identyczne),
- jest chyba jedyną postacią, której widać nogi... a o dziwo nogi te ma z kształtu podobne do 'X',
- tyle wie o 'X', a niby nie była na tym całym spotkaniu w obserwatorium.
Po za tym SSO kieruje się prostymi zasadami... "najciemniej jest pod latarnią".

3. Hawaii Jones - zniknęła... akurat po zadaniach związanych z C.H.I.L.L.
EDIT(23.03.2016) - może nie zniknęła... ale się przemieściła pod weterynarza, co i tak jest... co najmniej dziwne i śmiało można rzec, że SSO ma konkretne plany wobec tej postaci...
EDIT(23.10.2016) - najwidoczniej po prostu wsadzili tam inną postać, bo obecnie Hawaii znalazła inny kąt w Nowej Grani.
Trochę niewypał. ;d

Pseudo teoria - przeczucie. 
Szykują się nowe zadania, albo mi się już w głowie przewraca. Łapajcie screeny monitora tego gościa z Star Stable Show(część o tęczy).
Ta... TROLL... ja cały czas patrzę tylko na jego monitor... może jakiś spolier będzie... a on na koniec tepa się i już wiadomo, że to tylko trening z pod stajni Jorvik. Więc wiecie.. on mnie zrobił w konia, więc... um... chciałam się na kimkolwiek odegrać? XD

      Dobra, to ostatnie to taki suchy suchar(należy popić wodą), bo jestem lekko zmęczona, ale reszta to na poważnie pisałam.
Mam nadzieję, że się Wam post podobał... padam na twarz. Trzymajcie się, zostawcie proszę komentarz(nie musi być mądry, czy też mieć jakikolwiek sens... byle był xdd).
Pa. :3

9 komentarzy:

  1. Sam, weź daj nick z Wattpada. Proszę ♡ Hehe.
    Co do teorii.
    Z tą Sunshine Joytree... według mnie te rękawy mogą być elementem ubioru Eponowiczów (what?) albo agencji C.H.I.L.L. Ale z drugiej strony... intrygująca intryga. SSO coś knuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem... jak na razie to nie ma nic tam związanego z SSO i mam jedną tą "serię"... mam na razie 6 rozdziałów... ale wiesz... to jest taki bardziej fanfiction(sporo z wytwórni marvela)... a główną bohaterką jest.. um... coś co nie jest człowiekiem? XD Ta.. wiem... tutaj niby piszę takie "normalne", a tam takie abstrakcyjne... ze skrajności w skrajność. ;d
      No ale jak się upierasz, to mg Ci podać, bo mam małe projekty na inne rzeczy... xd

      Nie widziałam drugiego "Eponowicza" (xddd) z takimi rękawami... po za tym... te nogi... @.@

      SSO ciągle knuje. Xdd
      Dziękować za komaaa. <3 Ostatnio tu wieje ciszą(tzn. od kiedy napisałam, że Kate nie będzie ;___; )

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. Upieram się XDDD
      No wiesz, ja mam ze dwie opowieści - w jednej 4 rozdziały, w drugiej 1, więc te twoje 6 to wcale nie jest mało.

      Usuń
  2. Hawaii stoi przy weterynarzu w NG
    a raczej chodzi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam. o.e
      Ale i tak się przemieściła, co jest dziwne...
      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  3. To z Sunshine wydaje się bardzo odkrywczym odkryciem! xDD
    ~ Cap

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za dobre słowa skierowane do naszego wykopaliska. XDDD

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  4. xD no ciekawe... Pogoniłaś mnie z sso, żebym to przeczytała ty zły człowieku ♥♥♥
    //Julie

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.