Duet powraca

       Witam, witam.
Powracam trzy dni później, gdyż stwierdziłam, że potrzebuję większej przerwy - ot co, taka zachcianka.
Poświęciłam ten czas na "podładowanie swojego oka estetycznego"(ta... mam jeszcze takie coś).
       Co tu dużo gadać? Powracam z Kate!

Abyście nie byli poszkodowani, to zrobiłam takiego edita - zabrałam screen nocnego nieba z SSO(robiłam go zimą... xd), głowę moją i Kate, ponakładałam kilka warstw efektów, pobawiłam się i wyszło takie coś:

Miałam jeszcze coś napisać... już wiem! Gadałam troszkę z Kate i prawdopodobnie będzie kolejna zmiana wyglądu bloga, ale to jak na razie sama teoria. Do tego mam osobiste przemyślenia na temat samego bloga, a konkretnie o celu, do jakiego był pierwotnie przeznaczony... chyba zaproszę ją na herbatkę, bo trochę do obgadania jest.

O nowym terenie, to już chyba wszyscy wiedzą. Osobiście mam parę... w sumie jedną(ah ta matematyka) teorię co do Południowego Kopyta. Muszę jeszcze przedyskutować to z wielmożną panią, która właśnie wróciła.

To byłoby na tyle. Papaptki. :3

3 komentarze:

  1. I dobrze. Brakowało mi Waszych postów ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko Tobie... ekchem... xd
      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  2. Mi też xD
    Bardzo podoba mi się ten edit.
    Fajnie by mi pasował na stronę tytułową bloga ale to oczywiście moje zdanie :D
    Pozdrawiam
    ~Elise Shortland~

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.