Spoliery jak z "Marvela" i Pani Ola [06.04.2016]

       Hejka.
       Zauważyłam, że robię te tytuły coraz dłuższe... uh... no ale Pani Ola(nasza "game master") została gwiazdą Star Stable Show, a że dawno temu, gdy ciasteczkowy server był nowy, to z nią rozmawiałam na globalnym i szybko wyszło, że jest ona - tak jak ja i Kate, - fanką studia Marvel(dla nie wtajemniczonych: ta wytwórnia ekranizuje swoje własne komiksy). Mówiła, że Tony Stark(Iron Man) jest "naj", a dziś jest równy miesiąc do ekranizacji "Civil War"(przetłumaczyli to jako "wojna bohaterów", co jest totalnym spolierem). 

       Pewnie się zastanawiacie "co to ma do rzeczy?", otóż, ta wytwórnia ma jeden minus - w zwiastunach przesadza ze spolierami... tak oto na końcu Star Stable Show, mamy ogromną zapowiedź...

1. Winnica jako kolejna poszła na ścięcie i dostała "plastic fantastic" wygląd. ;_;

2. To, o czym ostatnio rozmyślałam - na SSO jest stanowczo za mało dżinsów. Dziś się to zmieniło. ;3

3. Targ koni w Forcie Pinta.

4. SSS.
SPOLIER Z KOŃCA FILMIKU: 

No cóż... jak SSO mówiło, że teren, który mają wkrótce dodać jest mały, a duży będzie na koniec roku, to ja chyba zgłupiałam. "Mały", to dla mnie Dolina Popiołów lub Przesmyk Diabła, ale to... to jest ogromne. *U* 

4 komentarze:

  1. O.o CZY TO BĘDZIE W NASTĘPNYM TYGODNIU? Bo jak tak, to nie mogę się doczekać terenu. Hurra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, może nie w następnym, ale może za dwa tygodnie, bo tak, to życie byłoby na SSO zbyt... piękne. ;v

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  2. Wiedziałam
    że
    to
    ten
    teren
    zostanie
    dodany
    i
    tak
    muszę
    to
    pisać
    na
    każdym
    blogu
    ~
    Ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, brawo ty. Ja sądziłam, że teren będzie jako duży pod koniec tego roku. ;d

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.