Prima Aprilis - czyli święto przeterminowanych startowców

       Witam, witam w tą zbawczą sobotę! Słońce świeci i muszę się naładować... ale to potem. ⇀ᴥ↼
       Ze wczorajszych moich obserwacji na SSO zrobiłam dwa "zestawy" zdjęć i gifa. Mam nadzieję, że docenicie moje starania. Xd

       Zacznijmy od tego, że ten królik u którego się zmieniało wygląd naszej pseudo pisanki(konia) miał kapelusz Anne, tylko, że go nieco zmniejszyli u nasady, aby ten królik się w nim nie dusił... tak jak wszystkie te bałwany w zimie na Star Stable... Anna... wróć i zabierz ten kapelusz, zanim całkiem go wszystkie stwory na SSO zjedzą...

       Coroczne konie-pisanki... w zeszłym roku atrakcją była "wieczna noc"... Tak przynajmniej mi Kate mówiła, bo to były czasy, kiedy mi SSO szwankowało i gdy się tylko server załadował... nic nie widziałam... "błąd sieci". Potem już nie było trolla. ;v
Ale ten "Supershire" był naprawdę super... tyle pikseli do kochania... If you know what I mean. (ಠ ͜ʖಠ)
Cóż dodać mogę? Zapomniałam zmniejszyć gifa przy tworzeniu i gdybym nie zmniejszyła na blogerze, to by był ogromny jak ten Supershire. Po za tym, to wczoraj miałam nawet dobry dzień - gdyby nie Kate: "Wracam na bloga!". Oczywiście gdy się już złapałam, to powiedziała "Prima Aprilis"...

Do tego poznałam moc Lenny Face... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No to idę po tą całą endorfinę i witaminę "D"... potem będę pisać opowiadanie... pa.
PS. Przeczytałam wasze komentarze i stwierdziłam, że nie będę robić tej "mini mapki" ze złotymi jajami, bo wszystko jest na YT i innych takich. Xdd

8 komentarzy:

  1. Moc lennyface'ów... Łączmy się w pełni mocy! Łączmy!
    A ja myślałam, że tego Szajra będzie można kupić... I wszyscy na czacie w FP wykrzykiwali: "Nie! Nie można go mieć!". A ja im: "Da się"! A potem wyszłam na głupią. XD
    Pozdr.

    Aria C.
    Od dziś się podpisuję :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Razem smaczniej... jajo.
      Marzenia się spełniają... a jak się dało, to czemu nie kupiłaś? Za duże koszty karmienia Cię zniechęciły? X'DDDD

      BTW, zapomniałam Ci kiedyś to powiedzieć... fajny avek... (◉ᴥ◉)
      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. Piękny avek ściągnięty ze świata internetów? Yhy, DZIĘKI ZA POZYTYWNĄ OPINIĘ! Jestem z siebie dumna! Szczególnie, że nie przestrzegam praw autorskich!

      Usuń
  2. piękny blog, skąd masz ten prześliczny szablon?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog! Wstawię go na listę lubianych na moim ;). A przy okazji może wejdziesz? starstablezhania.blogspot.com
    Skreen na górze taki sobie ale HO zmienię w najbliższym czasie xD. Pozdrawiam, Zitka :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem że dawno po czasie, ale to z kcohaniem konia było dwuznaczne X'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tego świadomość. :3

      (X'DDD)

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.