Edity #6 Kate

     Witajcie! Tak więc oto dziś jeszcze zdołałam wejść i mam dla Was dwa edity (z opóźnieniem trzeba przyznać, ale są).
     Tak więc, w pierwszym była koncepcja z gwiezdnym ekwipunkiem, sami oceńcie czy to to przypomina i jak Wam się podoba efekt końcowy.

     Ten edit poniżej chciałam zrobić w takich późno jesiennych kolorach. Co tu więcej powiedzieć, jestem nawet zadowolona z efektu. :]

     No cóż, jutro aktualizacja, jak myślicie, co nas czeka? Nowe zadania? Koniec zimowej atmosfery? Może ktoś zgubi zwierzaka...(znowu)? No i oczywiście nie wiem co musiałby się stać aby nie pojawiły się nowe rzeczy w JCP oraz Targ Koni. Ja liczę na jakieś ciekawe zadania, bo zadań nigdy nie jest za dużo(choć trzeba przyznać że te świąteczne trwały długo bo ponad tydzień się robiło jeśli nie brało się nocek).
     Jak Wam przypadło do gustu najnowsze opowiadanie(poniżej)?
     Ile tych pytań, wowowow. Dobra, nie będę Was już męczyć, żegnajcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.