Edity #7 Sam

Hejoszki!
      Nie wiem jak tam u Was, ale ja mam dwa tygodnie czystego odpoczynku psychicznego - ferie. W ostatni dzień już wszystkim odbijało(piątek). Uwierzcie, były kabarety z piekła rodem. Xd
      Tak czy owak, przygotowałam dla Was dziś trzy edity. Jednak, nie są one takie.. zwykłe. Są one, można by powiedzieć, że z dedykacją dla osób, które całkiem przypadkiem spotkały mnie i Kate oraz zatrzymały nas, pisząc, że czytają naszego bloga. Z całego serduszka dziękuję ja wraz z Kate. :>
Pozdrawiam Elise Shortland, którą spotkałyśmy na wyspie Padok. :D

Z tą tutaj zaś nawiązałyśmy dłuższą rozmowę. :3 Trzym się Aria.

Jak widać, pragnę także pozdrowić także Julie Wolfcamp. Koffam. Koffam. Koffam. *,*
Pozwolę sobie zaznaczyć, że nad tym editem męczyłam się długo... długo... a teraz i tak widzę, że coś jest nie tak(jeśli tego nie widzicie, to jest ta moc XD). Przechodząc do szczegółów... 

      Na koniec, jeśli jeszcze nie przeczytaliście najnowszego opowiadania, a macie chwilkę, to bardzo proszę o zrobienie tego i zostawieniu może jeszcze jakiegoś komentarza...? Bo nie jestem pewna, czy to co nabazgrałam, przypadnie/przypadło Wam do gustu - http://sso-kate.blogspot.com/2016/01/kazdy-zasuguje-na-pomoc.html 
To byłoby na tyle. :3 
PS. Nie będę odpisywać na każdego koma oddzielnie, więc z tego miejsca cieszę się, że wy się cieszycie(XD). :>

7 komentarzy:

  1. E no, też chcę takie zdjęcie D:
    Czytałam już to opowiadanie i jest bardzo ciekawe, ale mój kom który został z tamtąd usunięty (bo ja to zrobiłam), bo był testem gifa którego ustawiłam sobię na avka, ale on nie działał :c XD
    ~Ja
    XD
    ~Ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, to ostatnie ja się tak trochę no...Powtórzyło xD

      Usuń
    2. Xd Spoko, spoko i fajnie, że opo się podoba.
      Co do zdjęć... hmy... może wkrótce(albo w nieco dalszej przyszłości), będziesz miała okazję, aby takowe zrobić. Aria(pani pod spodem), sugeruje, aby zrobić taki wielki rajd, na który zwaliłyby się bloggerki. No cóż... trochę nad trzeba by pomyśleć...(nic pewnego...)

      Nie będę odpisywać na każdego koma oddzielnie, więc z tego miejsca cieszę się, że wy się cieszycie(XD). :>

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  2. Ooo, aż się wzruszyłam się i podjarałam na raz :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ci Sam, śliczny edit, kochana!
    ~Julie Wolfcamp
    koffam ♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam bardzo! :3
    Elise Shortland ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo! :3
    Elise Shortland ♡

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.