Niespodzianka...? [27.01.2016]

      Dziś post o aktualizacji będzie miał trzy punkty... znów.

1. Niespodzianka! Konie podbijają całą Eonę! Dziś w Księżycowym Sierpie nowe trio koni tam zagościło. Jak dla mnie super i to sprawia, że cała aktualizacja jest po prostu fantastyczna. B)

2. Nowe rzeczy dostępne w centrum handlowym.

3. Targ koni już otwarty na arenie koło Stajni Jorvik.

      Ja mam teorię, dla której SSO robi takie aktualizacje, a nie inne. Zastanawia się nad kolorami dla promów z Epony. No bo w końcu... muszę dodać trzy nowe kursy, czyż nie? XD
      No i skoro dziś są nowe maści, to chyba nie będzie nowej rasy w następnym miesiącu, ale co ja tam wiem. ;p

7 komentarzy:

  1. Ja chcę fioletowy prom :D
    Konieły są ok, arab już stoi u mnie w stajni, a Ty kupujesz jakiegoś? c;
    ~Marg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD Jak będzie fioletowy, to różowy też pewnie. No ale, najpewniej szukają innego rozwiązania niż kolory... kiedyś skończą się im opcje. ;v
      No, Arab jest mega, Morgan taki oryginalny, a Shire.. no cóż, nie przepadam za tą maścią. Nie kupuje żadnego, moje konto wyczyściło kupno Islanda. DX
      Powo z treningiem. ;p

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  2. O nie na razie nie ma Nowości z JCP!!
    Sam przyznaj się do zabójstwa xD
    ~Elise Shortland ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDD Powiem tak... Kate zapewne ucieszyłaby się, że nie musiałaby pisać postów, no ale nie ma tak lekko. B] Trochę terroru i będzie śmigać jak nówka nie śmigana(lol Xd).
      Nowości zaś najpewniej pojawią się jutro(jak to zawsze w sumie bywa). :3

      Pozdrawiam,
      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. xD Dziękuję
      ~Elise Shortland ~

      Usuń
  3. Ja bym usunela ten podpis i cale PS dotyczace komentowania.
    Kolor promu? To nie zajmie im dluzej niz 30 min, bez dodania do gry oczywiscie. Promy maja juz gotowe, a kolory w programach 3D zmienia sie szybko..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki że zwróciłaś uwagę na to w tym dotyczącym komentowania. Pisałam to jak dopiero założyłam bloga i w tedy jeszcze miałam tego bloga sama prowadzić. I w sumie masz racje, teraz jak to PS czytam to takie masło maślane wychodzi :/
      ~ Kate

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.