Ivan ma problem... [20.01.2016]

Hejka!
Chciałam sobie dzisiaj dłużej pospać, ale - nie rzucając już imionami - ktoś zaświecił światło na korytarzu, przez co raz kolejny zamarzyłam o drzwiach bez jakichkolwiek szybek. Tak czy owak, już po dzisiejszej aktualizacji.

1. Główna atrakcja dnia, to kontynuacja zadań w Eponie z Rick'iem Winterwell'em! Mamy za zadanie odświeżyć jego zakurzone umiejętności jeździeckie. Swoje trzy grosze wtrąci w fabułę Ivan Drake(syn pani Drake). Hmy... będzie ciekawie. B)
Musisz być w Nowej Grani co najmniej "Towarzyska", aby odblokować to zadanie. 

2. Targ koni rozkłada się na Arenie Stajni Jorvik.

3. Jak tradycja każe, dodali też nowe rzeczy w Centrum Handlowym.

Pamiętajcie - nowe zadanie na SSO są zawsze dobrym powodem do radości wśród graczy(chociażby dla mnie. Heh.). :>
Krótki post, bo krótkie aktualizacje. :P
Pa.

2 komentarze:

  1. Ja się cieszę z zadań i nie rozumiem tych, co piszą na fb, że ciągle są zadania w eponie.
    Jak jest nowy teren to muszą być zadania lol.
    A jak ktoś ma problem i nie ma epony to niech robi zadania i poświęci te 7 zł na sr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się z Tobą zgadzam w 100%. B)

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.