Nowości w JCP [13.01.2016]

     Witajcie, tak więc mam tutaj dla Was spóźniony post... w tym tygodniu dodali ubrania, mi osobiście większość się podoba :]
Rozmiar tego... obrazka... niestety jakimś cudem się 'skurczył', ale jeśli chodzi o ubrania: Te rzeczy u góry, zielone i fioletowe tworzą zestawy "Ulica" i ten fioletowy jest po protu śliczny :] No nie wiem co ciekawego mogłabym napisać. Ok, no nie wiem...
     A więc na dziś to tyle, w weekend będzie opowiadanie od Sam [jeśli się wyrobi bo coś się zebrać nie może]. Tak więc, Narka

3 komentarze:

  1. Taaaa...Ten zielony to tak nie za bardzo xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. num... kto co lubi, ale kolor boski x'D (ostatnio mam faze na zieleń... to chyba przez zimę, mało trawki za oknem i wgl)

      ~ Kate

      Usuń
  2. Mi się bardzo podoba ta zieleń xD
    Na Jorvik brakuje mi zieleni .-. Jakoś tak każdy chciał ten śnieg a teraz wszyscy są nadąsani xD
    3 Od końca bluzka jest piękna...Szkoda, że mam ten czelendż i muszę zbierać sc przez cały rok...Te ostatnie buty...Brałabym xD

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.