Edity #8 Kate

     Witajcie, jak widać opowiadanie się nie pojawiło, no cóż... Sam mnie zabije, ale mam za to edity więc Wy mi przynajmniej darujcie :]
Chciałam uwydatnić to niebieskie światło, które przyznam bardzo mi się podoba.
Wykorzystałam zdjęcie z Hallowee i... wyszło co wyszło.
     Mi osobiście bardzie się podoba ta druga przeróbka, ale za to ta pierwsza była nieco bardziej "pracochłonna".
     Tak więc, narka :]

PS. Jeśli nie będzie Nowości w JCP to znaczy ze Sam skutecznie pozbawiła mnie życia . . .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.