Edity #5 Sam

Hejoszki!
A może raczej... Ho-ho-ho?! :3

Wigilia już blisko, śniegu nie ma, jutro wykorzystam swój dzień na sprzątanie... jutro? Jutro środa i aktualizacje! Główna fabuła! ^.^
A teraz się wyżalę... godzinę robiłam te edity(laptop mi się bunotwał), drugą godzinę zmarnowałam na zapisywanie ich... FireFox i Windows połączyły siły... masakra. Tak czy owak - "cieszcie oczy" obróbkami. Zachęcam też do wrócenia się jeszcze do poprzedniego postu(opowiadanko... xd Przeczytaj, jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś/eś, prosz...).
Ten bunkier ma podteksty z Star Wars. o.o Nie jestem jakąś ogromną fanką... mam zamiar całą serię wkrótce obejrzeć... wiele słyszałam o tejże fabule. Łapajcie! XD

Nie chciałam przesadzić z kolorami, ani napaćkać tego za dużo. Takie skromne miało być. :>
Kate się rozpikselowała twarz, ale chyba nie ma mi tego za złe... może nawet lepiej wygląda. :P Na początku koncepcja była inna, potem się rozwinęło... miałam tyle słodkich screenów, nie wiedziałam które wybrać *.*
To było by na tyle. Trzymajcie się ciepło, bierzcie się do roboty, ciasta same się nie upieką(rodzice je upieką xd).
Jeszcze taka informacja: jutro pojawi się post... a następny będzie najprawdopodobniej w weekend - ze względu na Święta.
Papatki. <3

2 komentarze:

  1. Oczywiście Supi :D <3 bardzo ładne edity ^-^ (...I zdjęcia XDD...) PS czekam z niecierpliwością na kolejny post ^-^ ~ Pajper ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować, dziękować dobry człowieku. :>
      Kolejnego posta się już doczekałaś. :3

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.