Nowości w JCP [02.12.2015]

Hej, tu z powrotem ja - Kate, no wiem że się cieszycie. Tak więc tego tygodnia dodali do Centrum Handlowego pare fajnych rzeczy...
 To siodło i uzda na końcu, nie jestem pewna czy zostały dodane w tym tygodniu, ale tworzą one wiśniowy zestaw do ujeżdżania razem z derką, pfff czaprakiem(nie wiem czy zauważyliście ale często mylę te słowa mimo że nie wyglądają podobnie, ani też na SSO nie ma żadnych derek - więc mnie poprawiajcie w razie czego x'd) z jednej z poprzednich aktualizacji, łatwo go poznać po kolorystyce (link do tego posta - http://sso-kate.blogspot.com/2015/11/nowosci-w-jorvik-city-plaza-18112015.html) Mi osobiście się podoba ale jak na razie nie mam potrzeby zakupywania ekwipunku dla koni, ale te dwie bordowe czy też różowe(x'd) bluzki przypadły mi do gustu :]
+
Może zauważyliście że to Sam wczoraj pisała o aktualizacji? Ale nie chodzi mi tu o aktualizację. Otóż w tytule był pewien dziwny szczegół, który ja osobiście spostrzegłam dopiero dzisiaj...
Widzicie? 2016 ale czy to zrobiła celowo czy nieumyślnie tego nigdy się nie dowiemy... chyba że Wam zdradzi swoją okrutną tajemnicę(SPOILERY - i tutaj można się domyślić, że celowo)... to na dziś tyle. Szykujcie się na długie opowiadanie, które jest już gotowe i pojawi się w niedługim czasie (i znowu się rozpisałam...). :]
Narka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.